Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Aerowatch nowym partnerem polskiej koszykówki

Marka szwajcarskich zegarków Aerowatch została nowym partnerem Energa Basket Ligi, Energa Basket Ligi Kobiet oraz Polskiego Związku Koszykówki. Aerowatch od tego sezonu będzie również sponsorem tytularnym Konkursu Rzutów Za Trzy Punkty podczas Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski.

– “To nasz pierwszy tak duży projekt z zakresu sponsoringu sportowego, jednak widząc dynamiczny rozwój polskiej koszykówki, a szczególnie Energa Basket Ligi, postanowiliśmy nawiązać współpracę. Liczymy, że nasze wsparcie przyczyni się do wzrostu zainteresowania kibiców i sprawi, że koszykówka w Polsce wejdzie na jeszcze wyższy poziom, a my dotrzemy do szerokiego grona odbiorców” – mówi Piotr Sobota, dyrektor zarządzający firmy Morwa, dystrybutora zegarków Aerowatch.

 – “W koszykówce ułamki sekund odgrywają znaczącą rolę, dlatego potrzebna jest do tego szwajcarska precyzja. Bardzo się cieszymy, że tak prestiżowa marka, jaką jest Aerowatch, dołączy do grona naszych partnerów. Wspólnie postaramy się, aby nadchodzący sezon był pełen emocji i wrażeń” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.

W ubiegłym sezonie powrócił Konkurs Wsadów, a już przy najbliższej edycji Suzuki Pucharu Polski przeprowadzony zostanie także Konkurs Rzutów Za Trzy Punkty, którego sponsorem tytularnym zostanie marka Aerowatch.

– “W konkursie rzutów z dystansu oprócz precyzji niezbędna jest umiejętność szybkiego rzucania. Każdy z zawodników musi się zmieścić w określonym czasie. To dla nas dobra okazja do pokazania się, odmierzenia czasu i wyróżnienia najlepszych” – dodaje Piotr Sobota.

– “Do Aerowatch Konkursu Rzutów Za Trzy Punkty zaprosimy najlepszych strzelców Energa Basket Ligi. Będziemy się jednak przyglądać także młodym polskim zawodnikom. Na pewno jednego z nich zaprosimy do udziału w konkursie” – zapowiada Radosław Piesiewicz.

– “Twierdzenie, że zegarek ma pokazywać czas, być ładny i funkcjonalny jest największym zegarkowym kłamstwem świata. Zegarek musi sobą coś reprezentować – musi mieć swoją tożsamość. Zegarki Aerowatch, dzięki ogłoszonemu rozpoczęciu współpracy z Energa Basket Ligą zyskują właśnie tę tożsamość, nie tylko dla wszystkich związanych z koszykówką” – podkreśla Władysław Meller, właściciel salonu odCzasu doCzasu, gdzie odbyła się wtorkowa konferencja prasowa.

AEROWATCH SA jest dynamicznie rozwijającą się, niezależną firmą rodzinną, która zajmuje się produkcją wysokiej jakości zegarków znanych od 1910 roku.  Położona w samym sercu gór Jura firma, z siedzibą w Saignelégier, wyposażona jest w najnowocześniejszą technologię do produkcji zegarków nadgarstkowych, kieszonkowych i dewizek, a każdy zegarek przechodzi trzystopniową ręczną kontrolę jakości, w tym regulację chodu.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh