Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Aerowatch nowym partnerem polskiej koszykówki

Marka szwajcarskich zegarków Aerowatch została nowym partnerem Energa Basket Ligi, Energa Basket Ligi Kobiet oraz Polskiego Związku Koszykówki. Aerowatch od tego sezonu będzie również sponsorem tytularnym Konkursu Rzutów Za Trzy Punkty podczas Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski.

– „To nasz pierwszy tak duży projekt z zakresu sponsoringu sportowego, jednak widząc dynamiczny rozwój polskiej koszykówki, a szczególnie Energa Basket Ligi, postanowiliśmy nawiązać współpracę. Liczymy, że nasze wsparcie przyczyni się do wzrostu zainteresowania kibiców i sprawi, że koszykówka w Polsce wejdzie na jeszcze wyższy poziom, a my dotrzemy do szerokiego grona odbiorców” – mówi Piotr Sobota, dyrektor zarządzający firmy Morwa, dystrybutora zegarków Aerowatch.

 – „W koszykówce ułamki sekund odgrywają znaczącą rolę, dlatego potrzebna jest do tego szwajcarska precyzja. Bardzo się cieszymy, że tak prestiżowa marka, jaką jest Aerowatch, dołączy do grona naszych partnerów. Wspólnie postaramy się, aby nadchodzący sezon był pełen emocji i wrażeń” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.

W ubiegłym sezonie powrócił Konkurs Wsadów, a już przy najbliższej edycji Suzuki Pucharu Polski przeprowadzony zostanie także Konkurs Rzutów Za Trzy Punkty, którego sponsorem tytularnym zostanie marka Aerowatch.

– „W konkursie rzutów z dystansu oprócz precyzji niezbędna jest umiejętność szybkiego rzucania. Każdy z zawodników musi się zmieścić w określonym czasie. To dla nas dobra okazja do pokazania się, odmierzenia czasu i wyróżnienia najlepszych” – dodaje Piotr Sobota.

– „Do Aerowatch Konkursu Rzutów Za Trzy Punkty zaprosimy najlepszych strzelców Energa Basket Ligi. Będziemy się jednak przyglądać także młodym polskim zawodnikom. Na pewno jednego z nich zaprosimy do udziału w konkursie” – zapowiada Radosław Piesiewicz.

– „Twierdzenie, że zegarek ma pokazywać czas, być ładny i funkcjonalny jest największym zegarkowym kłamstwem świata. Zegarek musi sobą coś reprezentować – musi mieć swoją tożsamość. Zegarki Aerowatch, dzięki ogłoszonemu rozpoczęciu współpracy z Energa Basket Ligą zyskują właśnie tę tożsamość, nie tylko dla wszystkich związanych z koszykówką” – podkreśla Władysław Meller, właściciel salonu odCzasu doCzasu, gdzie odbyła się wtorkowa konferencja prasowa.

AEROWATCH SA jest dynamicznie rozwijającą się, niezależną firmą rodzinną, która zajmuje się produkcją wysokiej jakości zegarków znanych od 1910 roku.  Położona w samym sercu gór Jura firma, z siedzibą w Saignelégier, wyposażona jest w najnowocześniejszą technologię do produkcji zegarków nadgarstkowych, kieszonkowych i dewizek, a każdy zegarek przechodzi trzystopniową ręczną kontrolę jakości, w tym regulację chodu.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›