Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Aerowatch nadal partnerem polskiej koszykówki

Marka szwajcarskich zegarków Aerowatch nadal będzie partnerem polskiej koszykówki – Energa Basket Ligi, Energa Basket Ligi Kobiet, Suzuki 1 Ligi Koszykówki oraz Polskiego Związku Koszykówki. Aerowatch pozostanie także sponsorem tytularnym Konkursu Rzutów za Trzy Punkty podczas Suzuki Pucharu Polski.

„Marka Aerowatch jest już doskonale znana kibicom polskiej koszykówki. Zawodnicy, którzy otrzymują wysokiej klasy zegarki bardzo je sobie chwalą, a dodatkowo należy podkreślić świetny projekt przygotowany z okazji awansu na mistrzostwa świata. Odmierzanie czasu w naszej dyscyplinie sportu jest kluczowe – Aerowatch jest więc idealnym partnerem dla koszykówki. Cieszymy się z przedłużenia umowy, ponieważ szczególnie cenimy sobie współpracę długofalową” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.

Współpraca polskiej koszykówki z marką Aerowatch rozpoczęła się w 2018 roku. Najlepsi zawodnicy i zawodniczki miesiąca w Energa Basket Lidze, Energa Basket Lidze Kobiet oraz Suzuki 1 Lidze Mężczyzn otrzymują wysokiej klasy zegarki. W związku z awansem koszykarzy na mistrzostwa świata w Chinach wyprodukowany został specjalny zegarek w limitowanej edycji poświęcony właśnie temu wydarzeniu. Teraz pora na nową edycję – Aerowatch Polish Basketball Chrono Limited Edition.

„Partnerstwo Aerowatch z polską koszykówką jest dla nas bardzo ważne i prestiżowe. Widzimy jak ta dyscyplina sportu szybko rozwija się w Polsce i chcemy być tego częścią. Przy okazji przedłużenia naszej współpracy przygotowaliśmy nowy model zegarka Aerowatch, który jest dedykowany koszykówce – Polish Basketball Chrono Limited Edition. Wierzę, że znajdzie on uznanie nie tylko w oczach profesjonalnych zawodników i zawodniczek, ale także kibiców” – podkreśla Piotr Sobota, właściciel marki Aerowatch w Polsce.

Współpraca PZKosz i Aerowatch zaowocowała powstanie specjalnego zegarka – Aerowatch Polish Basketball Chrono Limited Edition. Zegarek wyposażony został w komplikację chronografu, stąd też na tarczy widnieją dwa dodatkowe totalizatory w nietypowym układzie 2-10. Czarna i matowa tarcza świetnie współgra z pomarańczowymi akcentami. Na wyróżnienie zasługuje oznaczenie godziny 12 – stanowi je cyfra arabska 24, która nawiązuje do regulaminowego czasu na przeprowadzenie całej akcji. Jej charakterystyczny kształt dodaje niepowtarzalnego charakteru. Oprócz aktualnej godziny i pomiaru krótkich odcinków czasu na żądanie z tarczy można odczytać także dzień miesiąca. Układ wskazań zabezpiecza szafirowe szkło cechujące się wyższą odpornością na zarysowania. Wskazówki w ruch wprawia niezawodny mechanizm kwarcowy ETA G10.712.

Rewers zegarka to pełny stalowy dekiel, na którym widnieje wygrawerowany logotyp Polskiego Związku Koszykówki. W górnej jego części można dostrzec numer limitacji. Koperta o średnicy 42-milimetrów jest satynowana, a jej klasa wodoszczelności wynosi 50 metrów.

Aerowatch

Aerowatch Polish Basketball Chrono Limited Edition dostępny jest na gładkim, czarnym skórzanym pasku z pomarańczowymi przeszyciami, który zapinany jest na klasyczną sprzączkę. Także pudełko zostało specjalnie przystosowane kolorystycznie i oznakowane logiem PZKosz.

AEROWATCH SA jest dynamicznie rozwijającą się, niezależną firmą rodzinną, która zajmuje się produkcją wysokiej jakości zegarków znanych od 1910 roku. Położona w samym sercu gór Jura firma, z siedzibą w Saignelégier, wyposażona jest w najnowocześniejszą technologię do produkcji zegarków nadgarstkowych, kieszonkowych i dewizek, a każdy zegarek przechodzi trzystopniową ręczną kontrolę jakości, w tym regulację chodu. AEROWATCH już w 2015 roku dostępny był w 140 sklepach w Szwajcarii oraz w 48 innych krajach.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›