Aerowatch nadal partnerem polskiej koszykówki
Marka szwajcarskich zegarków Aerowatch nadal będzie partnerem polskiej koszykówki – Energa Basket Ligi, Energa Basket Ligi Kobiet, Suzuki 1 Ligi Koszykówki oraz Polskiego Związku Koszykówki. Aerowatch pozostanie także sponsorem tytularnym Konkursu Rzutów za Trzy Punkty podczas Suzuki Pucharu Polski.
– „Marka Aerowatch jest już doskonale znana kibicom polskiej koszykówki. Zawodnicy, którzy otrzymują wysokiej klasy zegarki bardzo je sobie chwalą, a dodatkowo należy podkreślić świetny projekt przygotowany z okazji awansu na mistrzostwa świata. Odmierzanie czasu w naszej dyscyplinie sportu jest kluczowe – Aerowatch jest więc idealnym partnerem dla koszykówki. Cieszymy się z przedłużenia umowy, ponieważ szczególnie cenimy sobie współpracę długofalową” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.
Współpraca polskiej koszykówki z marką Aerowatch rozpoczęła się w 2018 roku. Najlepsi zawodnicy i zawodniczki miesiąca w Energa Basket Lidze, Energa Basket Lidze Kobiet oraz Suzuki 1 Lidze Mężczyzn otrzymują wysokiej klasy zegarki. W związku z awansem koszykarzy na mistrzostwa świata w Chinach wyprodukowany został specjalny zegarek w limitowanej edycji poświęcony właśnie temu wydarzeniu. Teraz pora na nową edycję – Aerowatch Polish Basketball Chrono Limited Edition.
– „Partnerstwo Aerowatch z polską koszykówką jest dla nas bardzo ważne i prestiżowe. Widzimy jak ta dyscyplina sportu szybko rozwija się w Polsce i chcemy być tego częścią. Przy okazji przedłużenia naszej współpracy przygotowaliśmy nowy model zegarka Aerowatch, który jest dedykowany koszykówce – Polish Basketball Chrono Limited Edition. Wierzę, że znajdzie on uznanie nie tylko w oczach profesjonalnych zawodników i zawodniczek, ale także kibiców” – podkreśla Piotr Sobota, właściciel marki Aerowatch w Polsce.
Współpraca PZKosz i Aerowatch zaowocowała powstanie specjalnego zegarka – Aerowatch Polish Basketball Chrono Limited Edition. Zegarek wyposażony został w komplikację chronografu, stąd też na tarczy widnieją dwa dodatkowe totalizatory w nietypowym układzie 2-10. Czarna i matowa tarcza świetnie współgra z pomarańczowymi akcentami. Na wyróżnienie zasługuje oznaczenie godziny 12 – stanowi je cyfra arabska 24, która nawiązuje do regulaminowego czasu na przeprowadzenie całej akcji. Jej charakterystyczny kształt dodaje niepowtarzalnego charakteru. Oprócz aktualnej godziny i pomiaru krótkich odcinków czasu na żądanie z tarczy można odczytać także dzień miesiąca. Układ wskazań zabezpiecza szafirowe szkło cechujące się wyższą odpornością na zarysowania. Wskazówki w ruch wprawia niezawodny mechanizm kwarcowy ETA G10.712.
Rewers zegarka to pełny stalowy dekiel, na którym widnieje wygrawerowany logotyp Polskiego Związku Koszykówki. W górnej jego części można dostrzec numer limitacji. Koperta o średnicy 42-milimetrów jest satynowana, a jej klasa wodoszczelności wynosi 50 metrów.
Aerowatch Polish Basketball Chrono Limited Edition dostępny jest na gładkim, czarnym skórzanym pasku z pomarańczowymi przeszyciami, który zapinany jest na klasyczną sprzączkę. Także pudełko zostało specjalnie przystosowane kolorystycznie i oznakowane logiem PZKosz.
AEROWATCH SA jest dynamicznie rozwijającą się, niezależną firmą rodzinną, która zajmuje się produkcją wysokiej jakości zegarków znanych od 1910 roku. Położona w samym sercu gór Jura firma, z siedzibą w Saignelégier, wyposażona jest w najnowocześniejszą technologię do produkcji zegarków nadgarstkowych, kieszonkowych i dewizek, a każdy zegarek przechodzi trzystopniową ręczną kontrolę jakości, w tym regulację chodu. AEROWATCH już w 2015 roku dostępny był w 140 sklepach w Szwajcarii oraz w 48 innych krajach.