Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Adecco wyłoniło kibica nr. 1.

Adecco, światowy lider rozwiązań HR wraz z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej wybrali Kibica nr 1. Został nim Dawid Juszczyk.

Konkurs składał się z kilku etapów. W ramach pierwszego z nich kibic musiał nakręcić filmik, w ramach którego pokazuje, w jaki sposób kibicuje. Kolejnym etapem dla 30 najbardziej interesujących kandydatów było przygotowanie CV kibica. Kolejnym, ostatnim już, etapem był assessment center przygotowane przez Ekspertów Adecco.

Zwycięzca konkursu otrzymał bilety VIP na wszystkie mecze Reprezentacji Polski na Mistrzostwach Europy dla siebie oraz osoby towarzyszącej. Podczas każdego meczu będzie mu przysługiwał hotel oraz 2 tys. złotych kieszonkowego. Dodatkowo otrzymał narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków pierwszego kibica – tablet, smartwatch i komplet gadżetów takich jako koszulka i piłka z podpisami.

– „Bardzo chciałem zobaczyć wszystkie mecze i postanowiłem, że się zgłoszę. Wygrana jest dla mnie sygnałem, że marzenia się spełniają i nie można się bać po nie sięgać. W tej chwili prowadzę swój profil na Facebooku,
a konkurs jest dla mnie impulsem, by wystartować z kanałem na YouTube” – mówi Dawid Juszczyk i podkreśla, że nie jest do jego ostatnie słowo jako Kibica nr 1. – „Skoro udało mi się spełnić to marzenie, nie będę czekał
z drugim. Zamierzam się wybrać autostopem do Iranu, aby zapoznać się lepiej z tamtejszą ligą siatkarską.
W dalszych planach mam także wizytę w Japonii.”

– „To bardzo elegancki sport, kibice przeciwnych drużyn nie zachowują się wobec siebie wrogo. Wprost przeciwnie, na trybunach są rodziny z dziećmi, ludzie się bawią i cieszą atmosferą” – mówi Anna Wicha, dyrektor generalna Adecco Poland. – „Dlatego cieszę się, że jako Adecco mogliśmy pomóc wybrać Kibica nr 1, aby jeszcze więcej ludzi mogło czuć atmosferę tego wspaniałego sportu” – podsumowuje.

The Adecco Group, które działa w Polsce od 1994 roku, jest światowym liderem dostarczającym kompleksowe rozwiązania z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim oraz przekształcającym świat pracy dzięki talentowi
i technologii. Każdego roku The Adecco Group zapewnia pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego dla ponad 62 tysięcy ludzi w Polsce oraz ponad 1 miliona na całym świecie.

Źródło: Adecco

 

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›