Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Adam Małysz w kampanii Banku Pocztowego

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię marketingową z udziałem Adama Małysza promującą płatności kartą wirtualną.

Od wdrożenia przez Bank karty wirtualnej łączna liczba transakcji internetowych i mobilnych z wykorzystaniem kart wzrosła średnio w miesiącu o 33%. Komunikacja pod hasłem: „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” kierowana jest do klientów w różnym wieku i z różnym statusem społecznym. Kampania prowadzona jest głównie w social mediach, w serwisie internetowym YouTube oraz w sieci wydawców współpracujących z Google. Działania promocyjne potrwają 6 tygodni.

Klienci Banku Pocztowego od czerwca br. mogą korzystać z debetowej karty wirtualnej Mastercard. Od wdrożenia przez Bank Pocztowy karty wirtualnej łączna liczba transakcji internetowych i mobilnych z wykorzystaniem kart Banku wzrosła średnio w miesiącu o 33%.

Obecnie Bank stara się przekonać niezdecydowanych Klientów do płatności wirtualnych, uruchomiając działania marketingowe z udziałem Adama Małysza, wspierające promocję karty wirtualnej.

„Kampania reklamowa Karty Wirtualnej zbudowana jest na przekazie „Płać wirtualnie, zyskuj realnie” i jest skierowana do klientów, którzy podążają za trendami rynkowymi. W tym przypadku jest to zamiłowanie do technologii i rozwijającej się cyfrowości, a także ekologii. Sama kreacja pokazuje jak i gdzie można wykorzystać tę nowoczesną kartę, którą klienci mogą zachować jedynie w portfelu cyfrowym, bez wersji plastikowej” – komentuje Mariusz Gorzeń, Dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.

Kampania została przygotowana we współpracy z Mastercard i będzie prowadzona przez 6 tygodni, gównie w social mediach, serwisie internetowym YouTube oraz w sieci wydawców współpracujących z Google. Bank Pocztowy rozpoczął również akcję mailingową, sms-ową oraz komunikację w Bankowości Internetowej do Klientów banku. Dodatkowo materiały reklamowe kierują Klientów na dedykowany akcji Landing page.

Karta jest dedykowana płatnościom internetowym i mobilnym, w tym w obszarze e-commerce. To pierwsza na polskim rynku karta wirtualna z bezpłatnym pakietem ubezpieczeń zakupów online, które obejmują m.in. utratę towaru w wyniku kradzieży, zalania czy pożaru. Ubezpieczenie do karty wirtualnej umożliwia także przedłużenie o rok gwarancji na wszystkie produkty AGD/RTV oraz elektroniczne np. smartfony. Klient w ciągu 30 dni od zakupu może także wnioskować o zwrot różnicy pomiędzy kwotą zapłaconą za towar, a niższą ceną identycznego produktu (minimalna różnica w cenie to 200 zł). Ubezpieczeniami są objęte zakupy dokonane w internecie.

Posiadacze karty mogą też korzystać z programu lojalnościowego – Mastercard Bezcenne Chwile. Wniosek o wydanie karty można złożyć przez bankowość internetową i mobilną Banku Pocztowego, w placówkach stacjonarnych Banku i Poczty Polskiej oraz za pośrednictwem Infolinii. Klient może też całkowicie online (przez stronę www.pocztowy.pl) zawnioskować o rachunek ROR z kartą wirtualną.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›