fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Adam Kszczot nie będzie już współpracował z Orlenem

Jeden z najlepszych polskich lekkoatletów Adam Kszczot stracił najważniejszego sponsora – PKN Orlen.

Jak poinformował Przegląd Sportowy współpraca między obydwoma stronami nie została przedłużona. Adam Kszczot współpracował z PKN Orlen od 2010 roku. Lekkoatleta ma na swoim koncie wiele medali Mistrzostw Świata oraz Europy, oprócz tego został oznaczony Krzyżem Zasługi.

– “W lutym rozmawialiśmy, ale nic się nie zmieniło. Koniec eldorado. Cóż, zawsze jest przykro, gdy kończy się coś, co było dobre. Z drugiej strony coś musi się skończyć, żeby coś mogło się zacząć. Jestem utytułowanym sportowcem z ugruntowanym wizerunkiem i nie spodziewam się ogromnych perturbacji, ale jednak żal tego, że po tylu latach współpracy nasze drogi się rozeszły” – powiedział Kszczot w rozmowie z “Przeglądem Sportowym”.

 

Najnowsze

Gust-pol i Piaskownica partnerami strefy dla dzieci na meczach ŁKS

Klub zadbał o dodatkowe atrakcje dla najmłodszych kibiców, w nadchodzącym sezonie sponsorami strefy dziecięcej będą Gust-pol i ...

Całość ›

Faurecia sponsorem Miedzi Legnica

Do grona sponsorów ekstraklasowej Miedzi Legnica dołączyła Faurecia, czyli jeden z największych na świecie producentów części ...

Całość ›

PIK partnerem Wisły Płock

Nowym partnerem Wisły Płock została Hurtownia Materiałów Budowlanych "PIK" Partner zapewni naszemu klubowi wsparcie finansowe, w ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Gust-pol i Piaskownica partnerami strefy dla dzieci na meczach ŁKS
#sponsoringsport #lks #siatkowka https://t.co/a0P2m3pcuS

Faurecia sponsorem Miedzi Legnica
#sponsoringsport #miedzlegnica #faureci https://t.co/RLhlDCuIVF