Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Academia Gorila – z małej salki na głębokie wody ogólnopolskiego biznesu

Wraz z rozwojem rynku sportów walki w Polsce, kluby oferujące zajęcia w tym zakresie cieszą się coraz większą popularnością. Tendencja ta jest stale obecna we wszystkich badaniach i analizach rynku. Jedną z wyróżniających się marek działających na terenie kraju jest sieć klubów Academia Gorila.

Academia Gorila działa już od sześciu lat i dysponuje oddziałami w dziesięciu miastach w Polsce. Sercem tego przedsięwzięcia jest klub znajdujący się w samym centrum Warszawy o powierzchni ponad 700 metrów kwadratowych, który jest wyposażony w maty zapaśnicze, ring, worki bokserskie, lustra, tarcze, manekiny, olbrzymie szatnie, prysznice, salę i sprzęt do CrossFitu i chillout room z opcją sportowych posiłków.

Twórcy Academi Gorila – Grzegorz Sobieszek i Marcin Polczyk mówią, że ich projekt to nie tylko niepowtarzalny klimat i sportowe sukcesy podopiecznych, ale też pewien styl życia, a ośrodek warszawski stał się jednym z najmodniejszych miejsc na mapie stolicy. Dzięki temu na tamtejszych matach można spotkać takie popularne osoby jak: Olga Frycz, Szczepan Twardoch, Grzegorz Hyży, Piotr Stramowski, Michał „Małolat” Kapliński, Mikołaj Krawczyk, Aleksandra Linda i Julia Wieniawa, a to z kolei daje również medialny napęd do dalszego rozwoju marki.

Przy współpracy z firmą analityczną Akapit Media, twórcy Academii Gorila przeanalizowali ostatni rok działalności i okazało się, że o marce mówiono w mediach blisko 400 razy, a medialna wartość tych publikacji w skali roku szacowana jest na kilkaset tysięcy złotych.

– „Dzięki licznym charytatywnym akcjom społecznym, podpisanej umowie partnerskiej z firmą Reebok, aktywnym tworzeniem pozytywnego wizerunku sportów walk w mediach, organizowanym zawodom i szkoleniom Academia Gorila może pochwalić się świetnym funkcjonowaniem w mediach nie tylko ogólnopolskich, ale również regionalnych” – mówi Jacek Łosak, właściciel Akapit Media. – „Dodatkowym atutem marki jest niezwykle ciekawa i barwna osoba Grzegorza Sobieszka, współtwórcy Academi, która wciąż przyciąga zainteresowanie dużych mediów ogólnopolskich takich jak TVN, TVP czy Polsat, a to wszystko przedkłada się na budowanie rozpoznawalności marki i jej biznesowy sukces.”

Marka Gorila wyróżnia się w świecie sportów walki również innowacyjnym podejściem do marketingu i jako jedna z pierwszych w Polsce dostrzegła istotną rolę mediów społecznościowych w kontekście pozyskiwania klientów, ale również sprawnej i autentycznej komunikacji z nimi. Dziś główny kanał marki na Facebooku ma już 13 tysięcy fanów, a na Instagramie jest śledzony przez ponad 3 tysiące osób. Dodatkowe tysiące zainteresowanych ludzi jest związanych z działaniami fili Academi w mediach społecznościowych oraz fanpage’ami trenerów związanych z klubem.

– „Działania podejmowane przez nas nie były z definicji nastawione na zysk, ale na stworzenie społeczności, w której każdy może czuć się bezpiecznie niezależnie od sportowego poziomu, płci, koloru skóry czy statusu materialnego” – mówi Grzegorz Sobieszek.„Wyjazdy kajakowe, spacery historyczne, wspólne morsowania czy darmowe pikniki dla klubowiczów sprawiły, że marka może pochwalić się jedną z największych i autentycznie zżytych społeczności zbudowanych wokół klubu sportów walki.” 

Academia Gorila już na stałe zapisała się na mapie najlepszych klubów sportowych w Polsce i wciąż podejmuje działania, które umacniają jej pozycję w tym świecie.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›