Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Academia Gorila i Reebok dalej razem

Academia Gorila, warszawski klub sportów walki, który na początku 2017 roku rozpoczął współpracę z marką Reebok, ogłosił właśnie przedłużenie tego partnerstwa.

– “Przedłużyliśmy umowę partnerską z Reebokiem!” – napisali w mediach społecznościowych przedstawiciele Academi Gorila – “Cieszymy się, że non stop współpracują z nami tacy duzi międzynarodowi gracze jak Reebok. To dowód uznania dla naszej ogromnej pracy w środowisku sportów walki w Polsce. Dziękujemy za zaufanie.”

Warto przypomnieć, że Academia Gorila to ponad 600 m2, w samym centrum Warszawy, gdzie stworzona została w pełni wyposażona akademia sportów walki otwarta dla klubowiczów. Maty zapaśnicze, ring, worki bokserskie, lustra, tarcze, manekiny, olbrzymie szatnie, prysznice, sala i sprzęt do CrossFitu, recepcja i chillout room z opcją sportowych posiłków – to Academia Gorila – spełnienie marzeń założycieli, Grzegorza Sobieszka i Marcina Polczyka.

– “Academia Gorila to niepowtarzalny klimat, a wręcz styl życia” – mówi o swoim klubie Grzegorz Sobieszek. – “Mekka fighterów w stolicy i jedno z modniejszych miejsc na treningowej mapie Warszawy. Trenerzy prowadzący zajęcia są mistrzami w swoich dziedzinach, wielu z nich prowadzi czynną karierę sportową, startując w zawodach i zdobywając najwyższe miejsca na podium.”

Dzięki współpracy Academii Gorila z marką Reebok w klubie będzie można nadal nabyć ubrania z limitowanej kolekcji Reebok Combat. Będzie to także jedno z niewielu miejsc w Polsce, w którym kolekcja będzie dostępna.

Informacje o przedłużeniu współpracy przekazał portal MMABiznes.pl

Najnowsze

PGNiG Superliga z 8-krotnym wzrostem oglądalności w zakończonym sezonie

Spotkania PGNiG Superligi transmitowane za pośrednictwem telewizji zanotowały ogromny wzrost oglądalności w zakończonym niedawno ...

Całość ›

GKS Jastrzębie obniża pensję

Zarząd Klubu Sportowego „GKS 1962 Jastrzębie” SA informuje o dojściu do porozumienia z pracownikami wszystkich szczebli w klubie, w ...

Całość ›

Frekwencyjnie najlepsi – Trefl Gdańsk i jego kibice liderem PlusLigi

45 180 fanów podczas 12 meczów – to najliczniejsza publiczność minionego sezonu PlusLigi, a zgromadził ją Trefl Gdańsk na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›