Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

AC Milan z charytatywnym kompletem od Pumy

Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z tyłu koszulki.

PUMA zaprezentowała dziś nowy strój wyjazdowy AC Milan, który będzie noszony przez drużyny męskie, damskie i młodzieżowe przez cały sezon piłkarski 2021/22. Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z tyłu koszulki.

Nową koszulkę wyjazdową wyróżnia charakterystyczny wzór na całej powierzchni inspirowany sześcioma miastami zaangażowanymi w akcję charytatywną, której oficjalna premiera zaplanowana jest na wrzesień.

Inicjatywa „From Milan to the World”, opracowana przez Fundację Mediolańską we współpracy z PUMA, da fanom Rossoneri z całego świata możliwość oddania głosu na jeden z sześciu proponowanych projektów społeczno-edukacyjnych, opracowanych wspólnie z organizacją non-profit. organizacje lokalne i międzynarodowe w tylu miastach. Ostateczny rezultat inicjatywy przewiduje rozwój wybranego programu, związanego z jednym z sześciu zaangażowanych miast: Nowy Jork (USA), Rio de Janeiro (Brazylia), Kalkuta (Indie), Melbourne (Australia), Nairobi (Kenia) i Mediolanie (Włochy).

Fondazione Milan została założona w 2003 roku w celu wywołania pozytywnych zmian w społeczności. Fundacja stale się rozwija dzięki stałemu wsparciu kibiców, partnerów i legend klubu, rozszerzając dobroczynny zasięg inicjatyw na coraz bardziej potrzebujące realia na całym świecie.

Casper Stylsvig, Chief Revenue Officer AC Milan , powiedział: – „Jesteśmy dumni, że możemy wprowadzić na rynek ten strój wyjazdowy z naszym partnerem PUMA i świętujemy zaangażowanie Fondazione Milan, nieustannej pracy, aby pomóc ludziom potrzebującym zarówno na szczeblu lokalnym, jak i międzynarodowym. Koszulka jest bardzo elegancka z jego złoty kolor i geometryczny wzór, ale przede wszystkim pomoże nam wywołać konkretną zmianę w świecie poprzez inicjatywę „Z Mediolanu do Świata”, która zostanie uruchomiona w niedalekiej przyszłości zrób jako Klub, bo inicjatywa doskonale wpisuje się w naszą ścieżkę odpowiedzialności społecznej, która pozostaje bardzo ważnym aspektem naszej pracy w Mediolanie, zarówno na boisku, jak i poza nim.”

Nowy zestaw reprezentuje wpływ, jaki Mediolan wywiera od Mediolanu po Włochy na świat. AC Milan zrzesza ludzi z różnych kultur, języków i grup wiekowych, ponieważ klub wciąż rozszerza swój globalny wpływ. Ścisły związek między Mediolanem a jego miastem zawiera przesłanie o integracji, które dociera z San Siro na ulice Rio i nie tylko, obejmując ponad 500 milionów fanów.

– „AC Milan jednoczy wiele osób na całym świecie poprzez projekty piłkarskie i charytatywne. Dlatego chcieliśmy oddać hołd temu zaangażowaniu poprzez szczególny wybór projektu: ideą wzoru zintegrowanego z koszulką jest uwzględnienie tożsamości wszystkich połączonych miast do Fundacji” – powiedział Nick Willems, grafik w Teamsport Apparel . -„Każde miasto jest obecne na koszulce z dedykowaną grafiką, umieszczoną w obrębie samego miasta. Grafiki miast tworzą następnie powtarzający się wzór, który łączy wszystkie sześć, symbolizując siłę i wpływ Mediolanu i Fundacji”.

Nowa koszulka wyjazdowa AC Milan łączy 100% poliester z recyklingu z zaawansowaną technologią termoregulacji PUMA dryCELL, aby zapewnić bezkompromisowe dopasowanie i mobilność oraz maksymalny komfort. Koszulka integruje ultralekką żakardową strukturę z tyłu koszulki, aby poprawić oddychalność podczas intensywnej gry.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›