AC Milan z charytatywnym kompletem od Pumy
Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z tyłu koszulki.
PUMA zaprezentowała dziś nowy strój wyjazdowy AC Milan, który będzie noszony przez drużyny męskie, damskie i młodzieżowe przez cały sezon piłkarski 2021/22. Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z tyłu koszulki.
Nową koszulkę wyjazdową wyróżnia charakterystyczny wzór na całej powierzchni inspirowany sześcioma miastami zaangażowanymi w akcję charytatywną, której oficjalna premiera zaplanowana jest na wrzesień.
Inicjatywa „From Milan to the World”, opracowana przez Fundację Mediolańską we współpracy z PUMA, da fanom Rossoneri z całego świata możliwość oddania głosu na jeden z sześciu proponowanych projektów społeczno-edukacyjnych, opracowanych wspólnie z organizacją non-profit. organizacje lokalne i międzynarodowe w tylu miastach. Ostateczny rezultat inicjatywy przewiduje rozwój wybranego programu, związanego z jednym z sześciu zaangażowanych miast: Nowy Jork (USA), Rio de Janeiro (Brazylia), Kalkuta (Indie), Melbourne (Australia), Nairobi (Kenia) i Mediolanie (Włochy).
Fondazione Milan została założona w 2003 roku w celu wywołania pozytywnych zmian w społeczności. Fundacja stale się rozwija dzięki stałemu wsparciu kibiców, partnerów i legend klubu, rozszerzając dobroczynny zasięg inicjatyw na coraz bardziej potrzebujące realia na całym świecie.
Casper Stylsvig, Chief Revenue Officer AC Milan , powiedział: – „Jesteśmy dumni, że możemy wprowadzić na rynek ten strój wyjazdowy z naszym partnerem PUMA i świętujemy zaangażowanie Fondazione Milan, nieustannej pracy, aby pomóc ludziom potrzebującym zarówno na szczeblu lokalnym, jak i międzynarodowym. Koszulka jest bardzo elegancka z jego złoty kolor i geometryczny wzór, ale przede wszystkim pomoże nam wywołać konkretną zmianę w świecie poprzez inicjatywę „Z Mediolanu do Świata”, która zostanie uruchomiona w niedalekiej przyszłości zrób jako Klub, bo inicjatywa doskonale wpisuje się w naszą ścieżkę odpowiedzialności społecznej, która pozostaje bardzo ważnym aspektem naszej pracy w Mediolanie, zarówno na boisku, jak i poza nim.”
Nowy zestaw reprezentuje wpływ, jaki Mediolan wywiera od Mediolanu po Włochy na świat. AC Milan zrzesza ludzi z różnych kultur, języków i grup wiekowych, ponieważ klub wciąż rozszerza swój globalny wpływ. Ścisły związek między Mediolanem a jego miastem zawiera przesłanie o integracji, które dociera z San Siro na ulice Rio i nie tylko, obejmując ponad 500 milionów fanów.
– „AC Milan jednoczy wiele osób na całym świecie poprzez projekty piłkarskie i charytatywne. Dlatego chcieliśmy oddać hołd temu zaangażowaniu poprzez szczególny wybór projektu: ideą wzoru zintegrowanego z koszulką jest uwzględnienie tożsamości wszystkich połączonych miast do Fundacji” – powiedział Nick Willems, grafik w Teamsport Apparel . -„Każde miasto jest obecne na koszulce z dedykowaną grafiką, umieszczoną w obrębie samego miasta. Grafiki miast tworzą następnie powtarzający się wzór, który łączy wszystkie sześć, symbolizując siłę i wpływ Mediolanu i Fundacji”.
Nowa koszulka wyjazdowa AC Milan łączy 100% poliester z recyklingu z zaawansowaną technologią termoregulacji PUMA dryCELL, aby zapewnić bezkompromisowe dopasowanie i mobilność oraz maksymalny komfort. Koszulka integruje ultralekką żakardową strukturę z tyłu koszulki, aby poprawić oddychalność podczas intensywnej gry.