AC Milan dba o starszych kibiców
AC Milan przygotował 2 tysiące zestawów produktów spożywczych i maseczek, które wysłał do swoich starszych kibiców.
W piątek rozpoczęła się dostawa w Mediolanie 2 tysięcy „ pakietów pielęgnacyjnych ”. Paczek zawierających przedmioty spożywcze, maski i gadżety „Rossonerich” dla posiadaczy karnetów w obecnym sezonie, którzy mają powyżej 65 lat i są szczególnie narażeni na zachorowanie na Covid-19.
Dzięki współpracy niektórych partnerów AC Milan, takich jak Alpy, Baloko, Bioscalin, La Molisana, Peroni (którzy natychmiast przystąpili do inicjatywy) oraz logistycznej pomocy firmy Yusen, zestaw będzie zawierał gadżety AC Milan, artykuły spożywcze, takie jak makaron, herbatniki, wodę i piwo, produkty higieniczne, a nawet maski.
Paczki zostaną dostarczone do domów kibiców, co ma na celu przekazanie poczucia bliskości i przynależności, które leżą u podstaw wartości Klubu.