Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Abstra tworzy kanał dla Olimpu

Rywalizacja, sport, humor i czołowi polscy sportowcy – tak w skrócie można scharakteryzować nowy kanał na YouTube: Rozmiar Ma Znacznie. Kanał ten powstał we współpracy Grupy Abstra oraz Olimp Sport Nutrition.

Każdy z odcinków poprowadzi dwójka gospodarzy. Będą mieli do wykonania jedno nieszablonowe, sportowe zadanie, takie jak: najdłuższy zwis na drążku, przebicie pięścią arbuza, czy „spacer farmera”. Do zadania podejdą dwukrotnie, a ich próby będą oddzielone tygodniowym przygotowaniem pod okiem mentora, czyli eksperta związanego z daną konkurencją sportową. W tę rolę wcielą się zaproszeni goście, w tym także ambasadorzy Olimp Sport Nutrition. Będą to m.in.:
• Piotr Lisek,
• Kasia Dziurska,
• Mariusz Pudzianowski,
• Krzysztof Ferenc.
Współpraca obejmuje zarówno wspólne tworzenie treści, jak i wsparcie Grupy Abstra w promocji kanału. W ramach serii pojawią się najwięksi twórcy z Grupy Abstra. W kolejnych odcinkach zagoszczą m.in. Abstrachuje (3.47 mln subskrypcji), Maksym z kanału Maksymalnie (468 tysięcy subskrybentów) czy Beksy (1.81 mln odbiorców). Z kolei ambasadorowie Olimp Sport Nutrition również będą gośćmi na kanałach twórców grupy Abstra.

– „Niezmiernie cieszymy się z tej współpracy. Wierzymy, że doświadczony partner, jakim jest Grupa Abstra, pomoże nam stworzyć interesujący i wartościowy content i zapewnić odpowiednie dotarcie do widzów. My zapewniamy jakość, wizerunek i najlepsze sportowe doświadczenie” – mówi Maciej Jaskot, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Olimp Labs.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mamy okazję tworzyć kanał razem z Olimp Sport Nutrition. Jest to pierwszy projekt sportowy dedykowany marce w historii działalności Abstra i wiążemy z nim bardzo duże nadzieje” – mówi Aleksander Wandzel, członek zarządu Abstrachuje

Grupa Abstra to jeden z dwóch największych w Polsce twórców contentu Youtube. Obecnie prowadzi kanały własne, a także kanały partnerów komercyjnych, m.in. dla takich marek jak Durex, Allegro oraz Dolina Noteci.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›