Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Abramczyk nadal w nazwie Polonii Bydgoszcz

Firma Abramczyk w kolejnym sezonie pozostaje sponsorem tytularnym Polonii Bydgoszcz. To już piaty rok współpracy.

W ostatnim dniu listopada podpisana została umowa sponsorska pomiędzy firmą Abramczyk a Żużlowym Klubem Sportowym Polonia Bydgoszcz SA. Gryfy już piąty rok z rzędu przystąpią do rozgrywek pod nazwą Abramczyk Polonia Bydgoszcz.

– „Jestem z tego dumny, bardzo się cieszę, że będziemy współpracować piąty rok. Pierwszą umowę podpisaliśmy w lutym 2020 roku. Mogę powiedzieć, że na sezon 2024 ta kwota z pierwszej umowy wzrosła 3-krotnie, jest to też o 100% więcej niż rok temu” – mówił na konferencji prasowej zorganizowanej w siedzibie firmy Abramczyk prezes ŻKS Polonia Bydgoszcz SA – Jerzy Kanclerz. – „Ta współpraca jest owocna. To nie tylko cyfry, o których wspomniałem, ale to także zakup silnika, z którego korzystał w sezonie 2023 Daniel Jeleniewski. Teraz jest do dyspozycji naszego klubu. Firma Abramczyk pomogła także przy kontraktowaniu Mateusza Szczepaniaka, który dołączył do drużyny w trakcie minionego sezonu.

Zadowolenia z takiego obrotu spraw nie krył także prezes firmy Abramczyk, Czesław Abramczyk. – „To wielki honor móc sponsorować bydgoski sport. To się łączy – zdrowie, ryby, sport, aktywność. W ostatnich sezonach splot pewnych okoliczności spowodował, że nie udało się awansować. Będziemy dalej dopingować, razem musimy zrobić wszystko, by w tym roku, przy tym zwiększonym wsparciu dać bydgoszczanom tą radość, żeby nasz bydgoski zespół znalazł się w ekstralidze.”

– „Chcę podkreślić, że mało jest takich przykładów współpracy polegających nie tylko na przekazywaniu pieniędzy, ale także doradzaniu w niektórych kwestiach, przenoszeniu pewnych modeli z biznesu do zarządzania sportem. Niewiele jest firm prywatnych, które tak szeroko wspierają lokalny sport. Trzymamy kciuki za jak najlepszy wynik sportowy. Gratuluję współpracy” – mówił obecny na konferencji prasowej Prezydent Rafał Bruski.

Abramczyk to rodzinna firma założona przez czterech braci: Romana, Czesława, Ryszarda i Stanisława pod koniec lat 80-tych. Jest obecnie liderem na polskim rynku, jeżeli chodzi o mrożone ryby i owoce morza z całego świata. Rokrocznie Abramczyk dostarcza na polskie stoły około 150 mln filetów najsmaczniejszych gatunków ryb, z których wiele poławianych jest tysiące kilometrów od Polski. Firma spełnia przy tym wszystkie światowe standardy jakości i produkcji – a na badania jakości surowca przeznacza co roku kilka milionów złotych.

Produkty firmy można znaleźć w sklepach wszystkich sieci handlowych oraz dobrych sklepach rybnych – w sumie ponad 12 tys. placówek, przy czym są one dostępne nie tylko w marce Abramczyk, ale też pod innymi markami.

Najnowsze

Paweł Jeż Prezesem Zarządu Zagłębia Lubin

Rada Nadzorcza Zagłębia Lubin SA informuje, iż nowym Prezesem Zarządu Zagłębia Lubin SA VII kadencji został Pan Paweł Jeż, który ...

Całość ›

Autopay sponsorem Lecha Poznań UAM

Polska spółka technologiczno-finansowa, Autopay została sponsorem Lecha Poznań UAM Logo marki pojawi się pod numerem na koszulkach ...

Całość ›

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›