Abramczyk nadal w nazwie Polonii Bydgoszcz
Firma Abramczyk w kolejnym sezonie pozostaje sponsorem tytularnym Polonii Bydgoszcz. To już piaty rok współpracy.
W ostatnim dniu listopada podpisana została umowa sponsorska pomiędzy firmą Abramczyk a Żużlowym Klubem Sportowym Polonia Bydgoszcz SA. Gryfy już piąty rok z rzędu przystąpią do rozgrywek pod nazwą Abramczyk Polonia Bydgoszcz.
– „Jestem z tego dumny, bardzo się cieszę, że będziemy współpracować piąty rok. Pierwszą umowę podpisaliśmy w lutym 2020 roku. Mogę powiedzieć, że na sezon 2024 ta kwota z pierwszej umowy wzrosła 3-krotnie, jest to też o 100% więcej niż rok temu” – mówił na konferencji prasowej zorganizowanej w siedzibie firmy Abramczyk prezes ŻKS Polonia Bydgoszcz SA – Jerzy Kanclerz. – „Ta współpraca jest owocna. To nie tylko cyfry, o których wspomniałem, ale to także zakup silnika, z którego korzystał w sezonie 2023 Daniel Jeleniewski. Teraz jest do dyspozycji naszego klubu. Firma Abramczyk pomogła także przy kontraktowaniu Mateusza Szczepaniaka, który dołączył do drużyny w trakcie minionego sezonu.
Zadowolenia z takiego obrotu spraw nie krył także prezes firmy Abramczyk, Czesław Abramczyk. – „To wielki honor móc sponsorować bydgoski sport. To się łączy – zdrowie, ryby, sport, aktywność. W ostatnich sezonach splot pewnych okoliczności spowodował, że nie udało się awansować. Będziemy dalej dopingować, razem musimy zrobić wszystko, by w tym roku, przy tym zwiększonym wsparciu dać bydgoszczanom tą radość, żeby nasz bydgoski zespół znalazł się w ekstralidze.”
– „Chcę podkreślić, że mało jest takich przykładów współpracy polegających nie tylko na przekazywaniu pieniędzy, ale także doradzaniu w niektórych kwestiach, przenoszeniu pewnych modeli z biznesu do zarządzania sportem. Niewiele jest firm prywatnych, które tak szeroko wspierają lokalny sport. Trzymamy kciuki za jak najlepszy wynik sportowy. Gratuluję współpracy” – mówił obecny na konferencji prasowej Prezydent Rafał Bruski.
Abramczyk to rodzinna firma założona przez czterech braci: Romana, Czesława, Ryszarda i Stanisława pod koniec lat 80-tych. Jest obecnie liderem na polskim rynku, jeżeli chodzi o mrożone ryby i owoce morza z całego świata. Rokrocznie Abramczyk dostarcza na polskie stoły około 150 mln filetów najsmaczniejszych gatunków ryb, z których wiele poławianych jest tysiące kilometrów od Polski. Firma spełnia przy tym wszystkie światowe standardy jakości i produkcji – a na badania jakości surowca przeznacza co roku kilka milionów złotych.
Produkty firmy można znaleźć w sklepach wszystkich sieci handlowych oraz dobrych sklepach rybnych – w sumie ponad 12 tys. placówek, przy czym są one dostępne nie tylko w marce Abramczyk, ale też pod innymi markami.