Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

7,7 mln Polaków oglądało mecz Czarnogóra-Polska

Rywalizację Polski na antenach Polsatu i Polsatu sport śledziło 7,74 mln Polaków.

W miniona niedzielę na stadionie w Podgoricy Reprezentacja Polski w piłce nożnej rozgrywała kolejne spotkanie w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata 2018 w Rosji. Mecz zakończył się zwycięstwem naszej drużyny, a jego przebieg trzymał w napięciu do ostatnich minut.

Średnia widownia transmisji w Polsacie wyniosła 6,88 mln osób, co przełożyło się na 41,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 45,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców. Na antenie Polsatu Sport mecz oglądało dodatkowe 857 tys. osób, co dało tej stacji odpowiednio 5,12 proc. i 5,05 proc. udziału. Łączna widownia spotkania Czarnogóra-Polska na obu kanałach Grupy Polsat wyniosła 7,74 mln osób (46,19 proc. i 50,79 proc. udziału).

W porównaniu do innych spotkań Polski z tych eliminacji mecz z Czarnogóra przyciągnął największa po spotkaniu z Rumunią widownię. Tamto spotkanie oglądało 8,5 mln widzów.

Źródło: Wirtualne Media

Najnowsze

„Franz – Historia Franciszka Smudy” – premiera serialu dokumentalnego CANAL+

Już 20 kwietnia w serwisie streamingowym CANAL+ zadebiutuje pierwszy odcinek nowego serialu dokumentalnego „Franz – Historia ...

Całość ›

PKO Bank Polski sponsorem głównym 33. Biegu Konstytucji 3 Maja

PKO Bank Polski ponownie został sponsorem głównym Biegu Konstytucji 3 Maja w Warszawie Przed nami 33 odsłona tego wydarzenia To okazja ...

Całość ›

Jubileuszowy turniej tenisa z cyklu ATP Challenger Tour z energią od Enei

Trzeci rok z rzędu sponsorem tytularnym poznańskiego turnieju tenisowego z cyklu ATP Challenger Tour jest Enea Trzydziesta, ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›