Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

600 tysięcy uczestników projektu Zimowy PGE Narodowy w Trasie

Zimowy PGE Narodowy w Trasie przyciągnął rekordową liczbę uczestników – z lekcji łyżwiarstwa i atrakcji zorganizowanych na lodowiskach w 16 miastach Polski skorzystało 600 tysięcy osób. To aż 50% więcej chętnych na zimową aktywność niż rok wcześniej.

„Jako największy sponsor polskiego łyżwiarstwa chcemy zarówno wspierać najlepszych krajowych zawodników poszczególnych dyscyplin łyżwiarskich, jak i popularyzować ten sport wśród amatorów, zachęcając również do aktywnego spędzania czasu zimą. Treningi i atrakcje skierowane do pasjonatów jazdy na łyżwach przyciągnęły na lodowiska Zimowego PGE Narodowego w Trasie 600 tysięcy osób, co oznacza aż 50 proc. wzrost w porównaniu do roku ubiegłego. To pokazuje stale rosnące zainteresowanie tą dyscypliną oraz potwierdza pozytywny odbiór wyjazdowej formy projektu.” – Wojciech Dąbrowski prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Zimowy PGE Narodowy w Trasie jest kontynuacją realizowanego od 7 lat projektu Zimowy Narodowy. Wyjazdowa forma łączy sport z rozrywką, aktywny wypoczynek z zimowymi atrakcjami oraz dba o promocję zdrowia i łyżwiarstwa. Na tegorocznej trasie Zimowego PGE Narodowego w Trasie znalazło się 16 miast, w których na taflach lodowisk odbyły się bezpłatne szkolenia z wykwalifikowaną kadrą instruktorską w ramach cykli tematycznych, animacje na lodowisku i w strefie zabaw, rozgrzewki z układami choreograficznymi, a nawet wieczorne dyskoteki na lodzie. Była to możliwość aktywnego spędzenia ferii zimowych dla wszystkich, którzy chcieli spróbować tego sportu, podnieść swoje umiejętności lub po prostu ciekawie spędzić czas.

W 2023 roku Zimowy PGE Narodowy w Trasie odwiedził: Lublin, Dębicę, Kielce, Białystok, Łódź, Toruń, Bydgoszcz, Siedlce, Gorzów Wielkopolski, Elbląg, Tomaszów Mazowiecki, Częstochowę, Świdnicę, Skarżysko Kamienną, Opole i Warszawę.

Świadoma, przemyślana i długofalowa działalność sponsoringowa Grupy PGE jest spójna z podstawową działalnością biznesową. Wsparcie łyżwiarstwa, przyczynia się do jego popularyzacji, co umożliwia także rozwój kadr narodowych i otwiera drogę do kariery wielu sportowcom. Realizowana obecnie współpraca z Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Figurowego, Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Szybkiego, ale także z klubami łyżwiarstwa synchronicznego, takimi jak: Ice Skater, Ice Paradise czy MKS Le Soleil umożliwia popularyzację tych dyscyplin, wpływa na promocję sportów zimowych i zachęca do aktywności także poza sezonem letnim.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›