Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4Move z nowymi izotonikami

Marka 4MOVE wprowadza 100 % naturalne napoje izotoniczne dla profesjonalistów i startuje z wielką ogólnopolską kampanią reklamową.

Marka 4MOVE nieustannie doskonali swoje portfolio. Innowacyjna receptura nowej linii 4MOVE PROFESSIONAL Isotonic Drink bazuje wyłącznie na naturalnych składnikach: wodzie mineralnej, sokach owocowych oraz kompleksie witamin, minerałów i elektrolitów. Zmienia się także design butli i etykiet.

W kampanii reklamowej marki zobaczymy Adama Nawałkę. 4MOVE PROFESSIONAL to jedyne dostępne na polskim rynku w pełni naturalne napoje funkcjonalne bez obecności sztucznych barwników, aromatów i słodzików. Optymalna kompozycja napoju dba o równowagę wodno – elektrolitową organizmu w trakcie wysiłku fizycznego, zapewnia odpowiednie nawodnienie oraz energię niezbędną do dalszych ćwiczeń. Każdy z izotoników został wzbogacony wysokiej jakości składnikami – magnezem, potasem lub L – karnityną. Swiss Vitamin Formula to unikatowy na skalę kraju kompleks witamin opracowany w Szwajcarii w renomowanym Laboratorium Innowacji DSM i wyprodukowany zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Oprócz walorów zdrowotnych i smakowych 4MOVE wprowadza w linii izotoników PROFESSIONAL niezwykle ergonomiczną i designerską butelkę PRO+, której etykieta sygnowana jest przez autorytet trenera Reprezentacji Polski i ambasadora marki, Adama Nawałki.

– „Jestem zwolennikiem i promotorem wszelkiej aktywności. Każdy z nas jest w duchu sportowcem – nawet, jeśli jeszcze tego nie odkrył. Ważne jest to, by odnaleźć w sobie motywację, pasję do realizacji celów. Wygrana jest ważna, ale o wiele bardziej liczy się fakt podjęcia walki, działania. Filozofia 4MOVE jest mi bliska, bo odzwierciedla właśnie takie podejście do życia. Nowa linia 4MOVE PROFESSIONAL Isotonic Drink dzięki swojemu bogatemu składowi funkcjonalnemu pomoże w realizacji sportowych marzeń” – powiedział Adam Nawałka.

Marka 4MOVE od wielu lat inspiruje do aktywności i współpracuje z najbardziej cenionymi postaciami
w świecie sportu. Dzięki odpowiedniej formule napojów 4MOVE PROFESSIONAL zapewnia natychmiastowy wzrost energii i wytrzymałości, znakomicie gasi pragnienie i naturalnie wzmacnia organizm.

Wprowadzenie nowości wspierać będzie ogólnopolska kampania reklamowa z udziałem Adama Nawałki pod hasłem „Twój Mistrz Zwycięstwa”. Jej bohater wyjaśni jak 4MOVE pomaga w realizacji wszelkich, w tym sportowych pasji. Marka będzie obecna zarówno w TV, jak i digitalu, zaplanowano szereg działań outdoorowych. 4MOVE zadba również o specjalne wsparcie Partnerów Handlowych oddając w ich ręce szereg materiałów POS z wizerunkiem trenera Adama Nawałki.

Najnowsze

Kibice mogą wspierać ŁKS na platformie Patronite

Na platformie crowdfundingowej Patronite pojawił się profil ŁKS-u, do tej pory kluby nie tworzyły swoich profili na tej ...

Całość ›

Śląsk z YOON Group na pięć lat

Śląsk Wrocław przedłużył współpracę z YOON Group o kolejne pięć lat Na mocy umowy logo polsko-koreańskiej firmy będzie ...

Całość ›

Władysława Nowak Prezesem Wisły Kraków

1 sierpnia 2022 roku funkcję Prezesa TS Wisła Kraków SA objął Władysław Nowak Nowy sternik zastąpił na tym stanowisku Dawida ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›