Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4MOVE Oficjalnym Sponsorem Cracovii

Polski producent żywności FoodCare z marką 4MOVE został Oficjalnym Sponsorem Cracovii, a co za tym idzie stał się jednym z największych podmiotów wspierających Klub.

Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych to jedno z założeń projektu jakim jest #CracoviaOdNowa. FoodCare to wiodący producent żywności z branży FMCG, który funkcjonuje na rynku od 1984 roku. Produkty FoodCare eksportowane są do ponad 50 krajów, a sama spółka posiada 2 własne fabryki.

– „Jesteśmy dumni, że możemy powitać FoodCare jako Oficjalnego Sponsora Cracovii. To partnerskie porozumienie jest nie tylko ukoronowaniem naszych dotychczasowych wysiłków, ale także otwiera przed nami szerokie perspektywy rozwoju. Współpraca z FoodCare to nie tylko symboliczny krok dla Cracovii, ale także pierwszy krok w naszym kierunku biznesowym. Jest to dowód naszego zaangażowania w rozwój Klubu nie tylko jako drużyny sportowej, ale także jako marki, która inspiruje i angażuje społeczność lokalną. Bardzo serdecznie dziękuję Prezesowi Wiesławowi Włodarskiemu za owocne rozmowy.” – podkreśla Prezes MKS Cracovia SSA, Mateusz Dróżdż.

„Jest nam niezmiernie miło, że możemy zacząć nowy rozdział współpracy z Cracovią.” – dodaje Wiesław Włodarski, założyciel i Prezes Grupy FoodCare.

Logo nowego sponsora będzie eksponowane na koszulkach meczowych piłkarzy pierwszej drużyny, na bandach LED podczas spotkań domowych Cracovii w ramach PKO BP Ekstraklasy oraz w mediach społecznościowych Klubu.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›