Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F zostaje razem ze Stalą Mielec

4F będzie kontynuować współpracę z klubem FKS Stal Mielec. Jako partner techniczny marka będzie wspierać podkarpacki zespół przez kolejne trzy sezony rozgrywkowe: od 2024/2025 do 2026/2027.

— „Cieszymy się bardzo, że zawarta 1 lipca 2022 roku umowa z marką 4F będzie w dalszym ciągu kontynuowana. PGE FKS Stal Mielec jako jedyny zespół z Podkarpacia mierzy się na boiskach PKO BP Ekstraklasy z najlepszymi drużynami w Polsce. Aby walczyć o najwyższe cele, trzeba posiadać klasowych zawodników, ale również najwyższej jakości wyposażenie, a takie gwarantuje nam właśnie marka 4F. Duże znaczenie dla mnie jako Prezesa Zarządu ma rozwój dzieci i młodzieży w naszej Akademii. Cieszę się, że dzięki naszej współpracy, dziewczynki i chłopcy otrzymali komplety strojów meczowych i treningowych marki 4F, bez ponoszenia przez ich opiekunów jakichkolwiek kosztów z tym związanych. Jestem pewien, że podpisana przez nas umowa w dalszym ciągu będzie przynosić obustronne korzyści” — powiedział Jacek Klimek, Prezes Zarządu FKS Stal Mielec S.A.

– „Nawiązanie dwa lata temu współpracy Stali Mielec ze znaną odzieżową marką 4F okazało się sukcesem i przyniosło wizerunkowe korzyści dla obydwu stron. Przedłużenie umowy na kolejne trzy lata jest tego najlepszym dowodem. Dziś najlepsza polska marka sportowa 4F jest jednoznacznie kojarzona ze Stalą, optymalnie wpisując się w filozofię i strategię rozwoju klubu. Cieszę się, że mogłem w tym pomóc” — powiedział europoseł i przyjaciel Stali, Tomasz Poręba.

– „Współpraca z FKS Stalą Mielec to jeden z pierwszych kontraktów teamwearowych 4F w piłkarskiej PKO BP Ekstraklasie. Z uznaniem obserwujemy konsekwentny rozwój sportowy klubu w ostatnich sezonach. Tym bardziej cieszymy się, że na półmetku drugiego wspólnego sezonu możemy ogłosić przedłużenie umowy o kolejne lata – aż do końca czerwca 2027 r. Będziemy w dalszym ciągu wspierać piłkarzy w walce o najwyższe cele– m.in. poprzez dedykowaną kolekcję strojów meczowych, projektowanych i produkowanych w całości w Polsce, czy wspólne aktywacje marketingowe, takie jak eventy sportowe w sklepach 4F” – podkreśla zasiadająca w Zarządzie OTCF S.A. Justyna Tomczyk.

– „Bardzo nam miło, że w dniu dzisiejszym możemy przekazać naszym kibicom informację o nowej umowie zawartej z marką 4F. Jestem pewien, że biało-niebiescy sympatycy klubu przyjmą ją z dużym zadowoleniem, ponieważ widzimy, jak wiele produktów marki 4F cieszy się wielką popularnością w naszym sklepie FKS Stal Mielec. Wszystkie rodzaje koszulek meczowych bardzo przypadły do gustu naszym kibicom, a limitowana koszulka z okazji 85-lecia klubu przygotowana we współpracy z 4F nabywana jest zarówno przez kibiców w Mielcu, jak i poza granicami naszego kraju. W naszym sklepie stacjonarnym i internetowym posiadamy kilkadziesiąt produktów przygotowywanych przez markę 4F dla naszego klubu, a już wkrótce w ofercie pojawią się kolejne” — podsumował Damian Gąsiewski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w FKS Stal Mielec S.A.

Ogłoszenie przedłużenia kontraktu następuje bezpośrednio po udanej aktywacji marketingowej 4F i PGE FKS Stali Mielec skierowanej do lokalnej społeczności. 12 grudnia w sklepie 4F w Galerii Navigator w Mielcu odbyło się otwarte spotkanie z kibicami podkarpackiej drużyny. Fani, którzy tłumnie stawili się na miejscu, mieli unikalną okazję do rozmowy z ulubionymi piłkarzami, zdobycia autografów i gadżetów od klubu, czy wykonania wspólnych zdjęć. Obie strony zapowiadają kolejne wspólne aktywacje w nadchodzących miesiącach.

Marka 4F jest obecna w świecie profesjonalnego sportu od 2007 roku. Współpracuje z wieloma europejskimi komitetami olimpijskimi i paraolimpijskimi, od 16 lat sponsoruje Polski Związek Narciarski, a od dekady Polski Związek Lekkiej Atletyki. Do grona jej ambasadorów należą m.in. Anna i Robert Lewandowscy oraz Bartosz Zmarzlik. W ramach projektu 4F Teamwear marka jest Partnerem Technicznym m.in. 3 klubów PKO BP Ekstraklasy, wszystkich klubów koszykarskiej Orlen Basket Ligi i Orlen Basket Ligi Kobiet, wszystkich Reprezentacji Polski w koszykówce czy trzykrotnego zwycięzcy siatkarskiej Ligi Mistrzów – Grupy Azoty ZAKSY Kędzierzyn-Koźle.

Najnowsze

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik biegną razem

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik ruszają w biegową trasę i ogłaszają partnerstwo Współpraca dotyczy Biegu Konstytucji 3 ...

Całość ›

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›

Drużyna Śląska w miniaturze

Erik Exposito, Matias Nahuel Leiva, Rafał Leszczyński, Patrick Olsen, Patryk Klimala, trener Jacek Magiera i prezes Patryk Załęczny ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›