Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F z nową jesienną kampanią „WIERNI SOBIE”

Marka 4F rusza z kolejną kampanią „Wierni w sobie”, w której zachąca do uprawiania sportu według własnych zasad, pokonywania własnej drogi.

4F jest marką, która w wysiłku fizycznym wspiera każdego, niezależnie od jego predyspozycji i dyscyplin sportowych, które uprawia. Marka zachęca klientów, aby pozostali wierni swoim przekonaniom, trenowali po swojemu, w najlepszy dla nich samych sposób. 4F wspiera autentyczność, pokonywanie własnej drogi na własnych warunkach. Bohaterami kampani jest m.in. Martyna Konwiła oraz klub bokserski Kleofas.

Ambasadorka 4F, sprinterka, która każdego dnia ciężko pracuje na sukcesy, które osiąga. Mistrzyni Polski Juniorek, rekordzistka w biegu na 200 metrów – pokonała tę trasę w czasie 22,99 sekundy, pobijając tym samym wcześniejszy rekord Ireny Szewińskiej. Martyna udowadnia, że chcieć to móc.

W kampanii 4F wierni sobie Martyna opowiada swoją historię, historię o poświęceniu i oddaniu, które doprowadziło ją na sportowy szczyt. To historia o ciężkiej pracy, wyrzeczeniach, a także radości i dumie, która po każdym zwycięstwie uskrzydla nie tylko zawodniczkę, ale także tysiące kibiców. Martyna Kotwiła pozostaje wierna sobie i ścieżce, którą obrała, a 4F towarzyszy jej w tej drodze, niezależnie od trudności.

W 1906 roku przy katowickiej kopalni węgla Kleofas powstał klub bokserski o tej samej nazwie. W 2004 roku likwidacja kopalni postawiła przyszłość klubu pod znakiem zapytania. Historia klubu bokserskiego w kampanii 4F pokazuje jak wiele znaczy wytrwałość i wola walki wychowanka i prezesa klubu – Damiana Kuźmy, by 06 Kleofas przetrwał.

4F jest marką, która w wysiłku fizycznym wspiera każdego, niezależnie od jego predyspozycji i dyscyplin sportowych, które uprawia. Zachęcamy klientów, aby pozostali wierni swoim przekonaniom, trenowali po swojemu, w najlepszy dla nich samych sposób. 4F wspiera autentyczność, pokonywanie własnej drogi na własnych warunkach.

 

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›