fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F sponsorem Wieczornego Półmaratonu Praskiego

Po trzech latach bycia oficjalnym sponsorem technicznym marka 4F została sponsorem tytularnym 5. Wieczornego Półmaratonu Praskiego.

Tegoroczne edycja naszego biegu, którego trasa w całości wiedzie prawobrzeżną częścią stolicy, odbędzie się w sobotę 1 września wieczorem.

– “Od 2015 4F jest sponsorem technicznym Półmaratonu Praskiego. W tym roku postanowiła  zostaliśmy sponsorem tytularnym biegu, zastępując miejsce BMW. Sport to nasza pasja, część naszego DNA. Obecność 4F na Półmaratonie Praskim i Piątce Praskiej to już tradycja, którą będziemy kontynuować w kolejnych latach. Możliwość przygotowywania koszulek na ten bieg to dla nas ogromna przyjemność, co roku staramy się zaskoczyć uczestników biegu – mam nadzieję, że w tym roku również nasze projekty przypadną biegaczom do gustu i koszulki 4F będą widoczne nie tylko 1 września, ale również w czasie całego sezonu” – mówi Igor Klaja, prezes zarządu firmy OTCF, właściciela marki 4F.

Należąca do spółki OTCF polska marka odzieży i akcesoriów sportowych partnerem Półmaratonu Praskiego jest od jego drugiej edycji. Przez trzy kolejne lata (2015, 2016 i 2017) ubierała uczestników w biegu w koszulki startowe, które zyskiwały popularność nie tylko ze względu na wysoką jakość, ale i ciekawą grafikę. Dwa lata do półmaratonu dodano bieg towarzyszący rozgrywany pod egidą marki – 4F Piątkę Praską. W tym roku oba biegi – 4F Półmaraton Praski oraz 4F Piątka Praska – odbędą się już pod sztandarem 4F.

Dyrektor generalny imprezy Sławomir Szczęsny przyznał, że docenia nie tylko stabilność współpracy z 4F, ale przede wszystkim pasję i miłość do sportu, jaką kierują się przedstawiciele firmy.

– 4F to jeden ze sponsorów polskiej reprezentacji olimpijskiej, to firma obecna coraz mocniej w światowym sporcie. Jesteśmy dumni, że wspólnie będziemy rozwijać Półmaraton Praski, a to co ważne w tej współpracy to fakt, że łączy nas ta sama pasja” – mówił Sławomir Szczęsny.

W niedzielę (10 czerwca) ruszyły otwarte treningi z 4F, przygotowujące do startu w wieczornym 4F Półmaratonie Praskim oraz biegu na 5 km. Zajęcia są bezpłatne i uczestniczyć może w nich każdy, bez względu na poziom wytrenowania. Wszystko po to, by biegacze w pełni mogli wykorzystać potencjał trasy.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB