4F sponsorem Turnieju Czterech Skoczni
Przedstawiciele 4F podpisali 4-letni kontrakt dotyczący sponsoringu Turnieju Czterech Skoczni.
W prowadzeniu negocjacji pomagał firma Infront Media. Marka 4F otrzymała znaczący pakiet świadczeń, logo sponsora zostanie połączone z logotypem turnieju, będzie też m.in. widoczne na ekranach LED, belce startowej czy bramce wyjściowej na zeskok.
– „Jesteśmy szczęśliwi, że zostaliśmy oficjalnym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni. Oprócz naszych już istniejących partnerstw, Turniej Czterech Skoczni, jako najbardziej prestiżowe wydarzenie w skokach narciarskich, jest dla nas idealną platformą do promowania naszej marki w całej Europie. To partnerstwo odzwierciedla nasze plany i ambicje, aby stać się znaną marką na całym świecie” – mówi Igor Klaja, prezes zarządu 4F.
– „Infront jest bardzo szczęśliwy i dumny, że może zaprezentować firmę 4F jako nowego sponsora Turnieju Czterech Skoczni. 4F i Turniej Czterech Skoczni to idealne połączenie, nie tylko ze względu na nazwę. Będziemy wspierać polską markę w osiąganiu celów na miarę naszych najlepszych możliwości i cieszymy się z długofalowej współpracy” – zaświadcza Michael Witta, prezes Infront Austria.
Firma 4F od sezonu 2007/2008 jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego. Począwszy od Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver jest również odpowiedzialna za ubiór reprezentacji Polski na letnich i zimowych IO. Podczas igrzysk w Pjongczangu w strojach 4F prezentowali się m.in. sportowcy z Grecji, Chorwacji i Łotwy.