Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F sponsorem Turnieju Czterech Skoczni

Przedstawiciele 4F podpisali 4-letni kontrakt dotyczący sponsoringu Turnieju Czterech Skoczni.

W prowadzeniu negocjacji pomagał firma Infront Media. Marka 4F otrzymała znaczący pakiet świadczeń, logo sponsora zostanie połączone z logotypem turnieju, będzie też m.in. widoczne na ekranach LED, belce startowej czy bramce wyjściowej na zeskok.

– „Jesteśmy szczęśliwi, że zostaliśmy oficjalnym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni. Oprócz naszych już istniejących partnerstw, Turniej Czterech Skoczni, jako najbardziej prestiżowe wydarzenie w skokach narciarskich, jest dla nas idealną platformą do promowania naszej marki w całej Europie. To partnerstwo odzwierciedla nasze plany i ambicje, aby stać się znaną marką na całym świecie” – mówi Igor Klaja, prezes zarządu 4F.

– „Infront jest bardzo szczęśliwy i dumny, że może zaprezentować firmę 4F jako nowego sponsora Turnieju Czterech Skoczni. 4F i Turniej Czterech Skoczni to idealne połączenie, nie tylko ze względu na nazwę. Będziemy wspierać polską markę w osiąganiu celów na miarę naszych najlepszych możliwości i cieszymy się z długofalowej współpracy” – zaświadcza Michael Witta, prezes Infront Austria.

Firma 4F od sezonu 2007/2008 jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego. Począwszy od Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver jest również odpowiedzialna za ubiór reprezentacji Polski na letnich i zimowych IO. Podczas igrzysk w Pjongczangu w strojach 4F prezentowali się m.in. sportowcy z Grecji, Chorwacji i Łotwy.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›