Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F rozpoczyna współpracę z triumfatorem tegorocznej Ligi Mistrzów

Od sezonu 2021/2022 marka 4F rozpocznie współpracę z najlepszym klubem Europy, zdobywcą Pucharu Ligi Mistrzów – ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle.

4F z rozmachem rozpoczęło nowy rok, ogłaszając jako swojego nowego ambasadora Roberta Lewandowskiego, który dołączył do Wilfredo Leona – siatkarza uważanego przez wielu za najlepszego na świecie. W ostatnich miesiącach zakomunikowano start współpracy z piłkarską Koroną Kielce oraz wszystkimi zespołami koszykarskiej Energa Basket Ligi. Pokazano także kolejną, szóstą dedykowaną już kolekcję dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego przygotowaną przez 4F. Teraz marka ogłasza następny sukces – od najbliższego sezonu 4F zostanie Partnerem Technicznym zwycięzcy tegorocznej siatkarskiej Ligi Mistrzów, Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. Dla marki to kontynuacja rozwoju w świecie siatkówki po trwającej już od dwóch sezonów współpracy z Polską Ligą Siatkówki.

„Jestem dumny, że marka 4F będzie miała możliwość współpracy z najlepszym obecnie siatkarskim klubem Europy. ZAKSA to utytułowany zespół, który ma dużą rzeszę kibiców. Cieszę się, że 4F będzie mogło stworzyć dla zdobywców Pucharu Ligi Mistrzów dedykowane stroje meczowe” – mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A., właściciela marki 4F.

Współpraca marki 4F z ZAKSĄ nawiązana została na cztery najbliższe sezony rozgrywkowe i obejmie nie tylko występy klubu w meczach PlusLigi, ale także w siatkarskiej Lidze Mistrzów. Zawodnicy zaczną korzystać z produktów 4F już podczas przygotowań do sezonu 2021/2022, a więc od początku sierpnia. Marka będzie obsługiwać klub kompleksowo – dostarczy stroje meczowe dla całej drużyny, a także odzież treningową oraz akcesoria z oferty dostępnej w katalogu 4F Teamwear. Inauguracja współpracy przypadnie na turnieju Grand Prix Polskiej Ligi Siatkówki w Krakowie.

Przygotowywane przez 4F stroje meczowe powstaną według dedykowanego projektu, który nie zostanie nigdy powielony. Projekt stworzony został wspólnie z władzami klubu, uwzględniono w nim także barwy oraz ważne dla ZAKSY symbole. Ponadto, stroje meczowe oraz repliki produkowane będą w 100% w Polsce. Ich prezentacja nastąpi przed startem rozgrywek PlusLigi.

– „Na siatkarskich boiskach gramy z najlepszymi, dlatego wśród swoich partnerów też stawiamy na najlepszych. Wysoka jakość produktów, szeroki asortyment oraz indywidualne podejście, a dodatkowo tak ważne argumenty, jak współpraca z polską marką i stroje meczowe produkowane w Polsce. 4F zapewnia nam wszystko, czego potrzebujemy” – mówi Sebastian Świderski, prezes klubu ZAKSA S.A.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›