Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F pomaga w walce z koronawirusem

Polski producent odzieży, marka 4F postanowiła pomóc w walce z koronawirusem, tworzy maseczki ochronne oraz przekazuje środki na wsparcie szpitala.

Prezes OCTF, Igor Klaja, spółka do której należy marka 4F zadeklarował, że firma będzie produkować maseczki ochronne, kombinezony a także przekaże 20 procent obrotu ze sklepu internetowego 4F. W rozmowie z Onetem, Prezes spółki odniósł się w większym stopniu do tych informacji.

– „Uważam, że każdy powinien pomagać na tyle, na ile może. Chcieliśmy kupić szpitalowi maseczki i rękawiczki, ale nie ma gdzie. Usłyszeliśmy, że jest zapotrzebowanie na fartuchy oraz ochronę na buty – pomyśleliśmy więc, że sami możemy je zrobić. Mamy dostępną niewielką szwalnię, sprawdziliśmy nasze możliwości i możemy działać. Sytuacja jest dynamiczna, potrzebujemy jeszcze ustalić kilka szczegółów z odpowiednimi instytucjami, ale już w poniedziałek chcemy zacząć produkcję. Jestem bardzo dumny z tego, że pomysły dotyczące wykorzystania szwalni, materiałów oraz zasobów proponują sami nasi pracownicy, widzący bieżącą sytuację. Jeśli okaże się, że możemy się przydać z naszymi możliwościami w inny sposób, też będziemy się angażować. Czas walki z koronawirusem jest ważny dla nas wszystkich i musimy tę wojnę wygrać. Zdrowotnie, społecznie, gospodarczo… Na każdym poziomie. Uznaliśmy, że oddamy szpitalowi MSWiA, który jest obecnie największym szpitalem zakaźnym w Warszawie 20 procent obrotu ze sklepu internetowego 4F.” – mówił w wywiadzie dla Onetu Igor Klaja

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›