Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F partnerem technicznym Korony

Od sezonu 2021/2022, partnerem technicznym Korony Kielce zostanie marka 4F. Umowa została podpisana na trzy lata.

Wraz z początkiem roku marka 4F zakomunikowała wejście do świata futbolu. Ogłoszenie kapitana reprezentacji Polski i gwiazdy Bayernu Monachium, Roberta Lewandowskiego, jako globalnego ambasadora marki sprawiło, że środowisko sportowe zaczęło spekulować o dalszym rozwoju 4F w piłce nożnej. Teraz marka rozwiewa wątpliwości i ogłasza pierwszą współpracę z klubem piłkarskim.

4F będzie dostarczało Koronie Kielce odzież oraz akcesoria z kolekcji Teamwear przez kolejne trzy sezony. Zespół projektantów 4F przedstawił już klubowi propozycję nowych, dedykowanych strojów meczowych, których projekt nie zostanie nigdy powielony. W pełni personalizowane komplety meczowe będą produkowane w Polsce, a drużyna wybiegnie w nich na murawę od początku sezonu 2021/22.

“4F to duża, znana marka, która ubiera czołowych sportowców w Polsce. Ma zaplecze, kompetencje i możliwości, aby produkować topowe stroje piłkarskie. Widzieliśmy już wzory naszych nowych koszulek i jestem dumny, że Korona będzie występowała w dedykowanych strojach. To dla klubu duża wartość dodana, która jest niedostępna dla zdecydowanej większości zespołów w Polsce. Testowaliśmy już sprzęt z piłkarskiej linii 4F i jestem przekonany, że to będzie dobra współpraca” – mówi Łukasz Jabłoński, prezes klubu Korona Kielce.

“4F jest marką, która nieustannie rozszerza obszary swojego działania. Współpraca z Koroną Kielce jest dla nas kolejnym ważnym krokiem w rozwoju. Cieszę się z faktu obecności 4F w świecie profesjonalnego futbolu” – mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A., właściciela marki 4F.

Najnowsze

AC Milan z charytatywnym kompletem od Pumy

Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z ...

Całość ›

Stal Rzeszów przedłużyła umowy z partnerami

Stal Rzeszów, która występuje w 2 Lidze przedłużyła umowę z dwoma partnerami - Autoryzowanym dealer marki Toyota Dakar oraz ...

Całość ›

Rafał Wisłocki w Termalice

Rafał Wisłocki został dyrektorem ds organizacyjnych i marketingowych Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, tym samym kończąc współpracę z ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›