Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F Partnerem Technicznym Energa Basket Ligi od sezonu 2021/2022

Od rozgrywek 2021/2022 marka 4F będzie Partnerem Technicznym Energa Basket Ligi. Umowa z wiodącym polskim producentem odzieży i akcesoriów sportowych została podpisana na dwa sezony.

Wszystkie kluby Energa Basket Ligi od sezonu 2021/2022 – po raz pierwszy w historii – będą korzystały z dedykowanych strojów meczowych, odzieży sportowej i akcesoriów jednego producenta. Drużyny najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce ubierze marka 4F, która ma ogromne doświadczenie we współpracy ze związkami sportowymi oraz komitetami olimpijskimi.

– „Lata doświadczeń 4F w profesjonalnym sporcie pozwoliły nam zbudować pozycję, aby ubrać 16 klubów Energa Basket Ligi. Stawia nas to w tym samym rzędzie, co czołowych producentów sprzętu sportowego na świecie” – mówi Igor Klaja, Prezes Zarządu OTCF, właściciela marki 4F

– To przełomowa umowa dla polskiej koszykówki, unikatowa również w skali europejskiej. Kluby Energa Basket Ligi będą korzystały z odzieży jednego producenta, równamy więc do najlepszych wzorców światowych. Niezmiernie cieszę się z nawiązania współpracy z 4F, bo to uznana polska marka, korzystająca z nowoczesnych rozwiązań technologicznych w produkcji odzieży. Jestem przekonany, że zawodnicy będą zadowoleni z wysokiej jakości produktów przygotowanych specjalnie na ich potrzeby – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiej Ligi Koszykówki i Polskiego Związku Koszykówki.

Każdy klub Energa Basket Ligi zostanie wyposażony w pełen zestaw sprzętu sportowego, niezbędny dla profesjonalnych koszykarzy.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›