Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F Partnerem Głównym NETIA OFF CAMERA

Producent odzieży sportowej, marka 4F została partnerem NETI OFF CAMERA.

Miłośnicy kina niezależnego, już po raz 11. przyjadą do Krakowa, aby w kameralnych, studyjnych kinach oraz w plenerach miasta obejrzeć najlepsze projekcje filmowe. Marka 4F została Partnerem Głównym wydarzenia oraz Partnerem sekcji „Sport to zdrowie?”. Specjalnie na tę okazję przygotowała dla gości festiwalu szereg atrakcji. Festiwal potrwa od 27 kwietnia do 6 maja.

W trakcie festiwalu powstała specjalna sekcja „Sport to zdrowie?”, której marka 4F została partnerem. W ramach sekcji, emitowane będą produkcje filmowe o tematyce sportowej zarówno w postaci filmów fabularnych, jak i dokumentów poświęconych różnym dyscyplinom i bohaterom, których historie mają swoje odbicie w problemach politycznych, społecznych i kulturowych.

Sportowe Miasteczko Filmowe

Na Placu Szczepańskim powstanie Miasteczko Filmowe, które przez 10 dni będzie miejscem spotkań dla gości wydarzenia. – „4F to marka, która kocha i promuje sport – nie tylko w profesjonalnym, ale też codziennym wydaniu. Dlatego wychodzimy z treningów i boisk, po to, aby swoją pasją zarażać innych. Mam nadzieję, że na Festiwalu Netia OFF Camera znajdzie się wiele osób, których jedną z pasji jest właśnie aktywność fizyczna – wierzę, że odnajdziemy się w Miasteczku Festiwalowym” – mówi Ranita Sobańska, członek zarządu OTCF S.A. i dyrektor kreatywna marki 4F.

Na Placu Szczepańskim pojawi się 4F Truck – mobilny sklep 4F, w którym goście festiwalu będą mogli kupić ubrania i akcesoria z najnowszej kolekcji ze specjalnymi rabatami, a we wtorek, 1 maja w 4F Trucku pojawi się Maciej Kot! Dla miłośników kina niezależnego, 4F zaprojektowało specjalną torbę festiwalową, której limitowana ilość dostępna będzie w sprzedaży w 4F Trucku wyłącznie w czasie trwania festiwalu. W godzinach wieczornych w Miasteczku Filmowym odbywać będą się projekcje filmowe w ramach kina 4F.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›