4F Partnerem Głównym NETIA OFF CAMERA
Producent odzieży sportowej, marka 4F została partnerem NETI OFF CAMERA.
Miłośnicy kina niezależnego, już po raz 11. przyjadą do Krakowa, aby w kameralnych, studyjnych kinach oraz w plenerach miasta obejrzeć najlepsze projekcje filmowe. Marka 4F została Partnerem Głównym wydarzenia oraz Partnerem sekcji „Sport to zdrowie?”. Specjalnie na tę okazję przygotowała dla gości festiwalu szereg atrakcji. Festiwal potrwa od 27 kwietnia do 6 maja.
W trakcie festiwalu powstała specjalna sekcja „Sport to zdrowie?”, której marka 4F została partnerem. W ramach sekcji, emitowane będą produkcje filmowe o tematyce sportowej zarówno w postaci filmów fabularnych, jak i dokumentów poświęconych różnym dyscyplinom i bohaterom, których historie mają swoje odbicie w problemach politycznych, społecznych i kulturowych.
Sportowe Miasteczko Filmowe
Na Placu Szczepańskim powstanie Miasteczko Filmowe, które przez 10 dni będzie miejscem spotkań dla gości wydarzenia. – „4F to marka, która kocha i promuje sport – nie tylko w profesjonalnym, ale też codziennym wydaniu. Dlatego wychodzimy z treningów i boisk, po to, aby swoją pasją zarażać innych. Mam nadzieję, że na Festiwalu Netia OFF Camera znajdzie się wiele osób, których jedną z pasji jest właśnie aktywność fizyczna – wierzę, że odnajdziemy się w Miasteczku Festiwalowym” – mówi Ranita Sobańska, członek zarządu OTCF S.A. i dyrektor kreatywna marki 4F.
Na Placu Szczepańskim pojawi się 4F Truck – mobilny sklep 4F, w którym goście festiwalu będą mogli kupić ubrania i akcesoria z najnowszej kolekcji ze specjalnymi rabatami, a we wtorek, 1 maja w 4F Trucku pojawi się Maciej Kot! Dla miłośników kina niezależnego, 4F zaprojektowało specjalną torbę festiwalową, której limitowana ilość dostępna będzie w sprzedaży w 4F Trucku wyłącznie w czasie trwania festiwalu. W godzinach wieczornych w Miasteczku Filmowym odbywać będą się projekcje filmowe w ramach kina 4F.