Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F oficjalnym partnerem Litewskiego Narodowego Komitetu Olimpijskiego

Marka 4F została sponsorem Litewskiego Narodowego Komitetu Olimpijskiego. Umowa weszła już w życie i wygaśnie w grudniu 2022 roku.

Litewscy sportowcy po raz pierwszy pojawili się w nowych ubraniach międzynarodowej marki odzieży sportowej na jednej z najważniejszych imprez sportowych na świecie – Igrzyskach Europejskich w Mińsku na Białorusi. Marka 4F będzie wyposażać litewskich sportowców, którzy będą reprezentować swój kraj na igrzyskach olimpijskich w Tokio w 2020 r. i w Pekinie w 2022 r., w komplety ubrań, w tym również w bogatą gamę akcesoriów. Ponadto 4F zadba także o wygląd sportowców na sześciu mniejszych imprezach.

W ciągu 4 lat współpracy litewscy sportowcy i trenerzy otrzymają od międzynarodowej marki odzieży sportowej 4F kilka kompletów ubrań, w tym zestawy sportowej odzieży funkcyjnej, stroje galowe, codzienne oraz dodatki. Zobaczymy ich w tych strojach na najbliższych Igrzyskach Olimpijskich w Tokio i Pekinie oraz podczas innych imprez sportowych, m.in.: Igrzysk Europejskich 2019 w Mińsku (Białoruś); XV Letnim Olimpijskim Festiwalu Młodzieży Europy 2019 w Baku (Azerbejdżan); III Zimowych Igrzyskach Olimpijskich Młodzieży 2020 w Lozannie (Szwajcaria); XV Zimowym Olimpijskim Festiwalu Młodzieży Europy 2021 w Vuokatti (Finlandia); XVI Letnim Olimpijskim Festiwalu Młodzieży Europy 2021 w Koszycach (Słowacja) oraz IV Letnich Igrzyskach Olimpijskich Młodzieży 2022 w Dakarze (Senegal).

Prace nad kolekcją dla litewskich sportowców rozpoczęły się ponad 7 miesięcy temu – tyle czasu potrzeba było na zaprojektowanie pełnego i wzajemnie uzupełniającego się asortymentu produktów. Po dogłębnych analizach i długich dyskusjach zaprezentowano nowy graficzny motyw przewodni oficjalnych strojów dla litewskich sportowców. Wzory z kolekcji inspirowane są litewską flagą, dlatego jej kolorystyka jest jasna i radosna. Stroje zdobią elementy graficzne oraz litewskie godło.

– „Nasza współpraca z 4F jest owocem długich poszukiwań i negocjacji. Nasi sportowcy wybijają się na arenach sportowych, ale musimy również sprawić, by byli widoczni poza nimi. We wtorek reprezentanci litewskiej drużyny narodowej wyruszyli na II Igrzyska Europejskie w Mińsku. Ich nowe stroje są dokładnie takie, jak sobie wyobrażaliśmy – jasne, w trójkolorowych barwach naszej flagi. Jesteśmy zadowoleni z pierwszych owoców naszej współpracy i mamy nadzieję, że w przyszłości będą one jeszcze lepsze” – mówi przewodnicząca Litewskiego Narodowego Komitetu Olimpijskiego Daina Gudzinevičiūtė.

– „Współpraca z Litewskim Narodowym Komitetem Olimpijskim jest bardzo ważnym wydarzeniem dla marki 4F. Wierzę, że nasze ubrania pomogą sportowcom osiągać jak najlepsze wyniki. Zespół litewski jest ósmym narodowym komitetem, który z dumą wspieramy naszymi produktami i wiedzą. Podpisana przez nas umowa jest ważnym krokiem dla całej firmy. Pierwsze sklepy marki 4F na Litwie zostały otwarte w Wilnie w 2017 roku. Obecnie 4F posiada na Litwie cztery salony firmowe i planuje otwarcie kolejnych” – mówi Prezes Zarządu OTCF S.A. Igor Klaja.

Marka 4F obecna jest w 36 krajach na 4 kontynentach. W Polsce posiada ponad 200. Odzież 4F dostępna jest również w 400 multibrandowych sklepach sportowych na całym świecie.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›