Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F nowym partnerem Słowackiego Komitetu Olimpijskiego

Na Letnich Igrzyskach Olimpijskich w Tokio reprezentacja słowacka po raz pierwszy wystąpi w strojach przygotowanych przez zespół projektantów, konstruktorów i technologów 4F. To kolejna współpraca marki ze słowackim sportem – od roku 2018 4F ubiera kadrę narodową Związku Biathlonu Słowackiego.

Podpisany kontrakt obejmuje przygotowanie strojów dla zawodników, trenerów i osób wchodzących w skład kadry olimpijskiej na Letnie Igrzyska w Tokio, Zimowe Igrzyska w Pekinie oraz imprez takich jak YOG, EYOF Beach Games, European Games. Słowacki Komitet Olimpijski to siódmy komitet, który ubiera polska marka.
Do tej pory 4F ubierało zawodników Chorwacji, Grecji, Łotwy, Macedonii, Polski i Serbii.

– „Współpraca ze Słowackim Komitetem Olimpijskim to duże wydarzenie dla marki 4F. Wspólnie przygotowaliśmy kolekcję odpowiadającą na potrzeby olimpijczyków i ich trenerów. Jestem dumny z tego projektu i mam nadzieję, że ubrania przypadną do gustu zarówno sportowcom, jak i wspierającym ich kibicom. Podpisany kontrakt to ważny moment dla całej spółki, w 2016 roku otworzyliśmy pierwszy sklep 4F na Słowacji i od tego czasu sukcesywnie rozwijamy naszą obecność na tym rynku” – mówi Igor Klaja, Prezes Zarządu OTCF S.A.

– „Jestem przekonany, że naszą współpracę z 4F docenią przede wszystkim nasi sportowcy, którzy będą nosić, nową i funkcjonalną odzież, spełniającą nawet najbardziej wymagające kryteria. W pierwszej kolekcji, która powstała w ramach tego partnerstwa nasi sportowcy zaprezentują się już w lutym na Europejski Finale w Sarajewie. Wagę tej współpracy wzmocni także przygotowywana i długo oczekiwana kolekcja dla naszego zespołu olimpijskiego na XXXII Igrzyska Olimpijskie, które odbędą się w Tokio w 2020 roku. Ta ciekawa pod względem wzorniczym kolekcja inspirowana historią, folklorem i tradycjami charakterystycznymi dla Słowacji jest oparta na nadruku modrotlač jako centralnym elemencie wzbogacenia kolekcji. W ten sposób podążamy za ludowym elementem, tzw. wzorem čičmianskeho, który jest typowy dla jednego konkretnego regionu na Słowacji, ale idea przeniesienia elementów kultury ludowej do odzieży sportowej dodatkowo poszerza modrotlač, która jest już nie tylko charakterystyczna dla konkretnego regionu, ale także dla Słowacji jako takiej” – mówi Anton Siekel, Prezes Słowackiego Komitetu Olimpijskiego.

Słowacki Komitet Olimpijski zaangażowany jest w cały proces tworzenia kolekcji, która jest dynamiczna, pełna nowoczesnych technologii i bazująca na materiałach najwyższej jakości. Priorytetem podczas projektowania ubrań są maksymalny komfort sportowców oraz zachowanie estetyki zgodnej z barwami narodowymi. Do produkcji kolekcji użyte zostaną oddychające i szybkoschnące tkaniny, po to, aby zawodnicy czuli się w nich komfortowo, niezależnie od tego, czy przygotowują się do starów, czy odpoczywają. Paleta kolorów oparta jest na kolorach flagi Słowacji, czyli połączeniach niebieskiego, białego i czerwonego. Ponadto w kolekcji olimpijskiej widoczne są tradycyjne symbole słowackie. Nowoczesne, proste, ale funkcjonalne kształty w połączeniu z żywymi, mocnymi kolorami sprawiają, że elementy kolekcji są nie tylko spójne, ale też ponadczasowe.

Pierwsze salony 4F na Słowacji otworzono w Popradzie i Żylinie w 2016 roku. Obecnie 4F posiada sześć sklepów własnych, a w 2019 roku planuje otwarcie kolejnych salonów, między innymi w Bratysławie.

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›