Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F z nową kampanią „Zakładaj emocje 4F”

Marka 4F należąca do OCTF rozpoczęła nowa kampanię „Zakładaj emocje 4F”.

Kampania „Zakładaj emocje 4F” namawia do czerpania satysfakcji ze sportu, który jest przyjemny i dostępny dla każdego. Marka 4F zaprasza swoich fanów w sportową podróż, której chce być partnerem.

Osią kampanii jest słowo „Zakładaj”, które odwołuje się wprost do zakładania ubrań, ale także pozytywnych emocji towarzyszących nam każdego dnia. Dlatego zakładając na siebie ubrania z najnowszej kolekcji marki 4F, zakładamy na siebie jednocześnie radość, zabawę, spontaniczność czy też wreszcie poczucie wygranej.

Kreacja kampanii to odpowiedź na pytanie „Co zakładasz?”. Ponieważ sport to radość, zabawa, zaangażowanie, przyjaźnie, rywalizacja i budowanie wiary we własne możliwości, marka 4F odpowiada: zakładaj spontan, zakładaj energię, zakładaj emocje, zakładaj wygraną.

Kampania „Zakładaj emocje 4F” będzie prowadzona w internecie oraz w sklepach 4F w całej Polsce. Dodatkowo na www.4f.com.pl/konkurs została uruchomiona akcja „Zakładaj energię”.

Źródło: 4F

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›