Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F nadal z PZLA

Marka 4F przedłużyła współpracę z Polskim Związkiem Lekkoatletyki, nowa umowa została podpisana na 4 lata.

Reprezentację olimpijską na Tokio ubierze marka 4F. Firma ta od blisko dekady związana jest też z polską lekkoatletyką. Począwszy od sezonu 2013 reprezentacja występuje na arenie międzynarodowej w strojach przygotowywanych właśnie przez 4F. Udana kooperacja przez ostatnie lata pozwoliła na wypracowanie optymalnego modelu współpracy. To przełożyło się na przedłużenie obecnego kontraktu.

“W 4F stawiamy na długofalowe współprace, dlatego bardzo cieszymy się, że podpisaliśmy kolejny kontrakt z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki. To jeden z najlepszych związków lekkoatletycznych na świecie, duma polskiego sportu. Tworzenie kolekcji dla Polskiego Związku Lekkiej Atletyki jest dla całego zespołu 4F przyjemnością i wyzwaniem. Od początku naszej współpracy stawialiśmy na wysoką jakość strojów. W kolekcjach wykorzystujemy najnowsze technologie i wyjątkowy design, jednocześnie cały czas pamiętając o komforcie sportowców” – podkreśla prezes OTCF SA, właściciela marki 4F Igor Klaja.

Nowa umowa pomiędzy 4F i Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki będzie obowiązywać do sezonu 2024, czyli igrzysk olimpijskich w Paryżu.

“Stabilni biznesowi partnerzy są bardzo ważni w dzisiejszym świecie. Przez lata współpraca pomiędzy polską lekkoatletyką, a 4F pokazała, że długofalowe działania przynoszą obopólne korzyści. Od wielu lat nasi zawodnicy korzystają ze sprzętów dostarczanych przez 4F. Cieszę się, że ta polska marka zostanie z nami na kolejne lata” – zaznacza prezes Olszewski.

Najnowsze

AC Milan z charytatywnym kompletem od Pumy

Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z ...

Całość ›

Stal Rzeszów przedłużyła umowy z partnerami

Stal Rzeszów, która występuje w 2 Lidze przedłużyła umowę z dwoma partnerami - Autoryzowanym dealer marki Toyota Dakar oraz ...

Całość ›

Rafał Wisłocki w Termalice

Rafał Wisłocki został dyrektorem ds organizacyjnych i marketingowych Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, tym samym kończąc współpracę z ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›