Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F i miejski styl

4F zaprezentowało nową kampanię nawiązującą do stylu miejskiego oraz retro.

Sport wyzwala różne emocje – z jednej strony rywalizacja drużyny na miejskim boisku, z drugiej pokonywanie własnych ograniczeń i budowanie przyjaźni trwającej przez lata. Wszystko to dzieje się w mieście. Projektanci 4F zainspirowani energią współczesnej metropolii stworzyli kolekcję SS 2018. Podzielona jest ona na trzy podstawowe linie męskie i damskie: treningową, biegową oraz miejską. Nie brakuje również produktów unisex. W sezonie wiosna/lato marka 4F nawiązuje do ubrań retro – blokowych połączeń, lampasów, jednoczęściowych strojów kąpielowych w pasy. W wykończeniach tkanin i nadrukach pojawia się metaliczność. W detalu widoczny jest trend logomanii. Dominuje sportowy minimalizm.

Miejskie wyzwania

Każdy dzień stawia nowe wyzwania, a do ich realizacji potrzeba energii. Skąd ją czerpać? Z tętniącego życiem miasta, jego architektury, barw, kontrastów. Sił do działania dodają emocje pochodzące od ludzi kochających sport. Dlatego do sesji najnowszej kolekcji 4F wybrano autentycznych fighterów, nie bojących się wysiłku, zmęczenia i potu. „Przyłapani” w trakcie treningu pokazują energię i dynamikę ciała. Sesja kolekcji SS18 została wykonana w betonowej dżungli Tel Awiwu. Do jej realizacji wybrano nowoczesne, geometryczne lokalizacje, a ich monochromatyczne barwy przełamano zielenią i akcentami roślinnymi. Autorem zdjęć jest Paweł Fabjański, a ścieżkę dźwiękową do video promującego kampanię skomponował Duit.

#Trenuj_z_4F

Najnowsza kolekcję odzieży 4F tworzą linie: treningowa, biegowa oraz miejska. Linia treningowa inspirowana jest sportami kontaktowymi, rywalizacją, przezwyciężaniem swoich słabości. Waleczność inspirowana ringiem wyrażona jest poprzez cięcia, nieregularne kształty, motywujące hasła oraz strukturę grafenu. Monochromatyczną paletę kolorystyczną rozbija akcent energetycznej czerwieni. Wśród trendów widoczna jest metaliczność w wykończeniach tkanin oraz w srebrnych i złotych nadrukach.

#Biegnij_z_4F

Inspiracją dla kolejnej linii były futurystyczne ścieżki biegowe miejskiej dżungli. W nadrukach dominuje ruch i wirujące struktury, a wśród kolorów granat, róż i zieleń.

#Miasto_z_4F

Kolekcja miejska to sportowy minimalizm. Inspiracją do jej stworzenia stała się architektura oraz nawiązanie do sportowych ubrań retro – widoczne w blokowych połączeniach i lampasach. Monochromatyczna paleta kolorystyczna z akcentami żywej czerwieni nawiązuje do betonowych nawierzchni, a cięcia i graficzne podziały w nadrukach przywołują miłość do sportu dzielonego z przyjaciółmi na miejskim boisku.

Źródło: 4F

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›