Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F Change – marka dba o środowisko

4F Change to nazwa programu realizowanego przez 4F, w ramach którego powstały strefy Wear Fair z używanymi ubraniami w wybranych sklepach marki.

4F Change to także temat konferencji prasowej i debaty eksperckiej, które odbyły 19 stycznia, w sklepie 4F w warszawskim CH Arkadia. Wair Fair to część zakrojonego na szeroką skalę proekologicznego projektu 4F Change, u którego podstaw leży cyrkularny obieg odzieży. Ambasadorkami Wear Fair są Anna Lewandowska i Adrianna Sułek.

Inicjatywa 4F Change w tym strefa Wear Fair prowadzona jest przez OTCF (właściciela marki 4F) w partnerstwie z „Ubrania do oddania”, firmą zajmującą się odbieraniem niepotrzebnych ubrań z domów Polaków i cyrkularnym wprowadzaniem ich do drugiego obiegu odzieży używanej.

Projekt zakłada zarówno powtórną sprzedaż ubrań używanych, recycling, upcykling, w tym produkcję z materiałów odzyskanych, jak również otwarcie wypożyczalni odzieży sezonowej on-line, która będzie działać już od 24 stycznia. Rozpoczęcie przez 4F procesu zmian na wielu frontach jest początkiem wielkiej metamorfozy lidera rynku odzieży sportowej.

– „Przyszedł taki czas na całym świecie, gdy wszyscy wiedzą, że mamy ograniczone zasoby. […] Nawet zasoby w Polsce mamy bardzo ograniczone. Stąd potrzeba takiego działania na rynku, czyli w dużym skrócie, dawania ubraniom drugiego życia” – w trakcie specjalnej konferencji powiedziała Anna Pięta, Strategic Partnership Manager.

– „Bardzo mocno wspieram tę inicjatywę i jestem niesamowicie dumna, że mogę być ambasadorką tak odpowiedzialnej firmy jaką jest 4F – podkreśliła Anna Lewandowska, łącząc się online w trakcie konferencji prezentującej program. – „Kwestia oddawania ubrań, dawania im drugiego życia, to bardzo wartościowa akcja. Tego typu gesty to są właśnie takie małe kroki, które mogą prowadzić do wielkich zmian.

Najnowsze

Widzew już osiem lat z Murapolem

Grupa Murapol kontynuuje współpracę z Widzewem Łódź w roli Sponsora Oficjalnego Klubu To już ósmy rok kluczowego partnerstwa, w ...

Całość ›

TAURON sponsorem tytularnym Parku Śląskiego

Park Śląski zyskał nowego sponsora tytularnego Od 28 maja 2025 r będzie nim TAURON – największy dystrybutor energii elektrycznej w ...

Całość ›

LOJA nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów

Nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów została firma LOJA, z którą klub związał się umową, dotyczącą wsparcia prężnie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›