Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4F będzie wspierać piłkę ręczną

Marka odzieżowa 4F postanowiła wspierać również sporty zespołowe, właśnie podpisała umowę z ZPRP

Po szeregu lat współpracy ze związkami sportów indywidualnych, marka 4F wesprze pierwszy związek sportu drużynowego. Spółka OTCF  oraz Związek Piłki Ręcznej w Polsce podpisały umowę o współpracy, na mocy której przez najbliższe 4 lata polska marka będzie Sponsorem Technicznym Związku Piłki Ręcznej w Polsce.

Umowa zacznie obowiązywać 1 stycznia 2017 roku i będzie kontynuowana do końca roku 2020. Marka 4F ubierze zarówno reprezentację kobiet, jak i mężczyzn. Dostarczy asortyment dla kadry seniorów, seniorów „B”, seniorek, młodzieżowców, juniorów oraz juniorów młodszych.

– „4F współpracuje z profesjonalnym sportem od 2007 roku. Do tej pory były to związki sportowe dyscyplin indywidualnych. Od dłuższego czasu szukaliśmy także sportu zespołowego, w który moglibyśmy się zaangażować. Cieszymy się, że jest to piłka ręczna – jedna z dwóch polskich drużyn obecnych na Igrzyskach Olimpijskich Rio 2016. Inwestujemy długoterminowo, ponieważ wierzymy w sukcesy tej dyscypliny.” – mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A.

Kolekcja dla reprezentantów Polski w piłce ręcznej podzielona jest na 4 części: startową (przeznaczoną do oficjalnych rozgrywek reprezentacji kraju), treningową (przeznaczoną do treningów i lekkich zajęć fizycznych), reprezentacyjną (przeznaczoną do noszenia podczas oficjalnych wydarzeń sportowych, ceremonii oraz konferencji prasowych) oraz tzw. casualową (przeznaczoną do noszenia poza sytuacjami meczowymi i treningowymi, podczas trwania zgrupowań i oficjalnych zawodów sportowych). Kolekcja zaprojektowana jest z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów technicznych o podwyższonej wytrzymałości sprowadzanych z Hiszpanii i Japonii. Znajdziemy w niej trzy zestawy kolorystyczne – dwa pierwsze inspirowane polską flagą – czysta biel w połączeniu z soczystą czerwienią, oraz trzeci w kolorze granatowym. Dodatkowo, w stroju bramkarza wprowadzony został kolor limonkowy, ze względu na potrzebę wyróżnienia tego zawodnika na boisku. Całość produkcji odbyła się w Polsce.

– „Jesteśmy dumni, że 4F – niezwykle rozpoznawalna i uznana na rynku i w świecie  sportu polska marka  zostaje naszym partnerem. To dla nas zaszczyt i ogromna satysfakcja. Bardzo dziękuję firmie OTCF za zaangażowanie i zaufanie. To dowód, że piłka ręczna jest sportem atrakcyjnym dla sponsorów i partnerów. 4F od lat ubiera polskich sportowców – w tym Olimpijczyków. Piłkarze ręczni korzystali ze specjalnej kolekcji 4F podczas Igrzysk Olimpijskich w Rio i byli bardzo zadowoleniCieszę się, że dołączamy do grona sportowców, których ubierać będzie 4F” – mówi Andrzej Kraśnicki, Prezes Związku Piłki Ręcznej w Polsce.

Marka 4F współpracuje obecnie z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki, Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Biathlonu, Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Szybkiego oraz Polskim Związkiem Kajakowym. Na Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro ubrała 381 sportowców z trzech krajów. Poza reprezentacją Polski, logo 4F pojawiło się po raz pierwszy na strojach olimpijczyków z Serbii oraz Łotwy.

Źródło: ZPRP

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›