Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

4 SEZONY nadal partnerem Wisły

4 SEZONY Sp. z o.o. pozostanie partnerem Wisły Płock, przedsiębiorstwo postanowiło zwiększyć swoje wsparcie finansowe i podpisać umowę do końca sezonu 2018/2019.

  • Niezmiernie cieszymy się z tego, że kolejna lokalna firma zdecydowała się na przedłużenie współpracy z naszym klubem. Nie ukrywamy, że od lat staramy się budować markę klubu właśnie wokół przedsiębiorstw z Płocka i regionu. I jest to droga, którą cały czas chcemy podążać” – powiedział Tomasz Marzec, wiceprezes Wisły Płock.

– “Podjęcie decyzji o pozostaniu partnerem Wisły Płock nie należało do najtrudniejszych. Nasza współpraca od początku układała się bez zarzutów, dlatego też postanowiliśmy, że nadal będziemy wspierać Nafciarzy i zwiększymy nakłady przekazywane na klub” – dodał z kolei Maciej Biały, Prezes Zarządu firmy 4 SEZONY.

4 SEZONY jest firmą oferującą kompleksowe usługi ogrodniczo-porządkowe dla firm i osób prywatnych oraz prowadzącą usługi związane z zakładaniem, urządzaniem i pielęgnacją terenów zielonych, pracami porządkowymi, montażem i konserwacją drewnianych elementów architektury ogrodowej.

Ponadto, 4 SEZONY Sp. z o.o. posiada rozbudowany park maszynowy, wyposażony między innymi w kosiarki, glebogryzarki, opryskiwacze, mulczery przemysłowe, rębaki oraz podnośniki  pozwalające prowadzić prace w sposób kompleksowy. Park maszynowy firmy udostępniany jest również klientom na zasadzie wypożyczenia.

Najnowsze

PGNiG Superliga z 8-krotnym wzrostem oglądalności w zakończonym sezonie

Spotkania PGNiG Superligi transmitowane za pośrednictwem telewizji zanotowały ogromny wzrost oglądalności w zakończonym niedawno ...

Całość ›

GKS Jastrzębie obniża pensję

Zarząd Klubu Sportowego „GKS 1962 Jastrzębie” SA informuje o dojściu do porozumienia z pracownikami wszystkich szczebli w klubie, w ...

Całość ›

Frekwencyjnie najlepsi – Trefl Gdańsk i jego kibice liderem PlusLigi

45 180 fanów podczas 12 meczów – to najliczniejsza publiczność minionego sezonu PlusLigi, a zgromadził ją Trefl Gdańsk na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›