Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

26. kolejka pobiła rekord frekwencji

Ostatnia kolejka Lotto Ekstraklasy okazała się rekordowa, zgromadziła 112 640 kibiców na trybunach.

112 640 – tylu kibiców zasiadło w 26. Kolejce na trybunach ośmiu stadionów LOTTO Ekstraklasy. Ten rekordowy wynik był możliwy głównie dzięki wysokim frekwencjom w Poznaniu i w Gdańsku.

Dotychczasowy rekord widzów obecnych na stadionach w jednej kolejce pochodził z 2011 roku i był mniejszy o ponad 2,5 tysiąca osób. W ostatnich dziesięciu latach w sumie pięć razy frekwencja kolejki przekroczyła 100 tysięcy:

112 640 – 26 kolejka 16/17
110 062 – 12 kolejka 11/12
105 944 – 37 kolejka 14/15
102 786 – 5 kolejka 12/13
101 601 – 25 kolejka 14/15

Największa widownia zgromadziła się w ostatni weekend w Poznaniu, gdzie starcie Lecha z Górnikiem Łęczna obejrzało 40 324 osób. Był to najlepszy wynik „Kolejorza” w obecnym sezonie.

Rekordowo było także w Gdańsku, gdzie hit 26. kolejki Lechia – Legia Warszawa obejrzało 37 220 widzów. To najlepszy wynik „Biało-zielonych” w historii gry w Ekstraklasie. Lechia poprawiła swoje osiągnięcie z sezonu 2014/15, gdy na trybunach zasiadło 36 500 osób.

Wszystkie dotychczasowe mecze w obecnym sezonie obejrzało już 1 920 004 widzów. To najlepszy wynik frekwencji w historii Ekstraklasy SA po 26 kolejce. Sumaryczna frekwencja w stosunku do poprzedniego sezonu jest obecnie większa o 117.189 widzów. Oznacza to procentowy wzrost o 6,50 procenta.

Źródło: Ekstraklasa

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›