Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

2 Liga ma swoja piłkę

Polski Związek Piłki Nożnej i spółka Eleven Teamsports Polska poinformowały, że zawarły umowę o współpracę w zakresie dostarczenia piłek na potrzeby rozgrywek eWinner 2. Ligi i przyznania Sponsorowi Tytułu: „Oficjalnego Dostawcy Piłki 2. Ligi” na najbliższe trzy sezony.

Na mocy umowy spółka Eleven Teamsports Polska uzyskała prawo do używania Tytułu „Oficjalnego Dostawcy Piłki Rozgrywek 2. Ligi” w związku z działaniami marketingowymi, promocyjnymi oraz reklamowymi Sponsora dotyczącymi dystrybuowanych przez niego, pod marką „11TEAMSPORTS”, piłek do gry. Sponsor otrzymał uprawnienia do posługiwania się logotypem kompozytowym rozgrywek, a piłce nadano status „Oficjalnej Piłki Rozgrywek 2. Ligi”. Eleven Teamsports Polska wyposaży drugoligowe kluby w piłki meczowe i treningowe.

– „Rozgrywki 2. Ligi od teraz będą również miały swoją oficjalną piłkę. Jako federacja cieszymy się z tych pozytywnych zmian i nadal będziemy mocno wspierać Zarząd Drugiej Ligi Piłkarskiej oraz kluby w dalszym rozwoju” – powiedział Cezary Kulesza, Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.

– „Wykonaliśmy kolejny krok w kierunku profesjonalizacji eWinner 2. Ligi. To pokazuje również, że te rozgrywki są bardzo ważne dla Polskiego Związku Piłki Nożnej. Podpisaliśmy umowę, która została zawarta na trzy sezony. Wszyscy liczymy, że nowa piłka zostanie użyta już w najbliższej kolejce” – dodał Łukasz Wachowski, p.o. Sekretarza Generalnego PZPN.

– „Dla nas to przede wszystkim szansa pokazania się na rynku oraz uwidocznienie naszej marki wśród kibiców, ale również zawodników. Podpisana umowa to rozpoczęcie nowego rozdziału dla firmy. Stajemy się bardziej aktywni, bo chcemy wspierać polską piłkę nożną. Bardzo nam zależy na prowadzeniu aktywniejszej działalności. Piłki oczywiście są przygotowane dla wszystkich i są już w naszym magazynie. Jesteśmy gotowi do rozpoczęcia wysyłki do klubów eWinner 2. Ligi. Drużyny otrzymają od nas piłki Uniforia Adidas. Rozgrywano nią między innymi mecze minionych mistrzostw Europy. Uważam, że to jedna z najlepszych futbolówek na rynku, która może kreować i wyznaczać standardy piłek” – zaznaczył Robert Jułga, prezes Eleven Teamsports Polska.

– „Pozyskaliśmy nowego partnera, który będzie dostarczał piłki Adidasa do eWinner 2. Ligi. Dzięki podpisanej umowie wszyscy przedstawiciele naszych rozgrywek będą korzystali z tego samego modelu. Bardzo się z tego cieszymy, bo to kolejny krok w kierunku rozwoju naszej ligi. Mam nadzieję, że nadal będziemy podnosili swój poziom sportowy i z upływem czasu będziemy jeszcze bardziej rozpoznawalni” – powiedział Paweł Guminiak, prezes stowarzyszenia Druga Liga Piłkarska

Umowa została zawarta na sezony 2021/2022, 2022/2023 i 2023/2024.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›