Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

100 dawców na 100-lecie w akcji Warty

Kadra Warty Poznań chce pokazać, jak łatwo można uratować komuś życie. Z okazji zbliżającego się święta 11 listopada klub organizuje akcję „100 dawców szpiku na 100-lecie odzyskania niepodległości”.

Początek akcji miał miejsce 3 listopada, podczas meczu Warty z Bruk-Bet Termalicą Nieciecza, w czasie którego klub we współpracy z Drużyną Szpiku edukował kibiców oraz uświadamiał ich, jak ważna jest rejestracja w bazie Dawców Szpiku i Krwi Pępowinowej. Podczas najbliższego spotkania, ze Stomilem Olsztyn, na stadionie przy Drodze Dębińskiej zostanie ustawione specjalne stanowisko Drużyny Szpiku, przy którym będzie można się dowiedzieć, jak włączyć się w działania fundacji.

Sami piłkarze Warty zostaną potencjalnymi dawcami szpiku, czekając tym samym na szansę, by uratować komuś życie i czynnie zachęcając naszych kibiców do tego samego. W Święto Niepodległości będzie można czynnie przyłączyć się do akcji. Do wydarzenia włączą się także juniorzy, którzy 11 listopada będą kwestować na rzecz całego przedsięwzięcia podczas turnieju w Komornikach. Całą akcję wspierać będą celebryci, m.in. Kasia Bujakiewicz, która działalność statutową fundacji wspiera już od lat. Dodatkowo, każdy z legitymacją dawcy szpiku będzie mieć zapewniony wstęp na mecz Warty ze Stomilem Olsztyn z 50% zniżką.

Głównym celem działań fundacji jest maksymalne zwiększenie liczby osób zarejestrowanych w Centralnym Rejestrze Niespokrewnionych Potencjalnych Dawców Szpiku, a tym samym zwiększenia szans na wyzdrowienie osób dotkniętych chorobą nowotworową, dla których przeszczep szpiku kostnego od niespokrewnionego dawcy jest szansą na uratowanie ich zdrowia.

Najnowsze

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do platformy Sponsoring Sport.pl

Grający na co dzień w Ekstraklasie futsalu zespół Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do korzystających z platformy Sponsoring ...

Całość ›

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców

Kibice w głosowaniu przeprowadzonym na oficjalnym profilu KoszKadry na portalu Facebook wybrali zwycięski projekt koszulki, opracowany ...

Całość ›

Puchar Świata w skokach narciarskich ze świetnym wynikiem oglądalności

Drugi dzień konkursu Pucharu Świata był trzecim najchętniej oglądanym programem w minionym tygodniu W minionym tygodniu, tj w okresie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do naszej platformy, witamy serdecznie.
#sponsoringsport #ksacanafutsal #futsal https://t.co/5JC7SV3ef5

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców.
#sponsoringsport #koszykowka #konkurs https://t.co/hmMtrgHJgn