Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

1 Liga koszykówki zyska sponsora tytularnego

W siedzibie Polskiego Związku Koszykówki doszło do spotkania przedstawicieli klubów 1LM, któremu przewodniczył Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki. Tematem spotkania były kwestie sponsorskie i marketingowe w nadchodzącym sezonie 1LM.

Obecni na spotkaniu przedstawiciele klubów 1LM dowiedzieli się, że w sezonie 2020/2021 liga będzie miała sponsora tytularnego. Jego nazwę oraz zasady wsparcia rozgrywek zostaną ujawnione 17 lipca.

„Pracowaliśmy długo, aby rozgrywki prowadzone przez Polski Związek Koszykówki stał się dobrym produktem. Mamy pomysł w sprawie rozgrywek 1LM, aby wspomóc kluby w tym trudnym czasie. Liczymy, że wspólnie uda nam się wypracować formułę, która będzie dla wszystkich stron dobra i pozytywnie odebrana” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki, który zapowiedział kolejne spotkania z klubami.

Podczas spotkania omawiano również kwestie związane z organizacją oraz systemem rozgrywek. Uczestnicy rozmawiali także o skutkach koronawirusa SARS-CoV-2 na sytuację klubów a także o zasadach powrotu kibiców do hal.Od zawsze powtarzam, że konkurencja jest zdrowa i potrzebna. W sporcie mamy wykazywać swoją wyższość na parkiecie, ale po zakończeniu meczu musimy ze sobą współdziałać. Prezes Polskiego Związku Koszykówki zapowiada rewolucyjne zmiany na temat spojrzenia Związku na 1LM i poprawę jej wizerunku. Wszyscy czekamy na 17 lipca, gdy poznamy tytularnego sponsora ligi – powiedział Przemysław Koelner, Prezes WKK Wrocław.

„Istnieje potrzeba spotykania się przedstawicieli klubów oraz wymiany poglądów. Sam temat spotkania dotyczący poprawy wizerunku ligi oraz medialnej strony był również bardzo ciekawy. Polski Związek Koszykówki ma pomysł jak stworzyć produkt, który powinien się znacznie lepiej sprzedawać i przynosić więcej korzyści uczestnikom rozgrywek. My w klubach robimy to na co dzień, cieszy to, że globalnie będziemy teraz pracować nad poprawą wizerunku rozgrywek. To krok w dobrym kierunku” – mówi Michał Jankowski, Prezes STK Czarnych Słupsk.

Oprócz Radosława Piesiewicza w spotkaniu uczestniczyli: Grzegorz Bachański, Wiceprezes Polskiego Związku Koszykówki, Marcin Staniczek, członek Zarządu PZKosz i Prezes Śląskiego Związku Koszykówki oraz Michał Lesiński, członek Zarządu PZKosz i Warszawskiego Okręgowego Związku Koszykówki Województwa Mazowieckiego.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›