Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

1 Liga koszykówki zyska sponsora tytularnego

W siedzibie Polskiego Związku Koszykówki doszło do spotkania przedstawicieli klubów 1LM, któremu przewodniczył Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki. Tematem spotkania były kwestie sponsorskie i marketingowe w nadchodzącym sezonie 1LM.

Obecni na spotkaniu przedstawiciele klubów 1LM dowiedzieli się, że w sezonie 2020/2021 liga będzie miała sponsora tytularnego. Jego nazwę oraz zasady wsparcia rozgrywek zostaną ujawnione 17 lipca.

“Pracowaliśmy długo, aby rozgrywki prowadzone przez Polski Związek Koszykówki stał się dobrym produktem. Mamy pomysł w sprawie rozgrywek 1LM, aby wspomóc kluby w tym trudnym czasie. Liczymy, że wspólnie uda nam się wypracować formułę, która będzie dla wszystkich stron dobra i pozytywnie odebrana” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki, który zapowiedział kolejne spotkania z klubami.

Podczas spotkania omawiano również kwestie związane z organizacją oraz systemem rozgrywek. Uczestnicy rozmawiali także o skutkach koronawirusa SARS-CoV-2 na sytuację klubów a także o zasadach powrotu kibiców do hal.Od zawsze powtarzam, że konkurencja jest zdrowa i potrzebna. W sporcie mamy wykazywać swoją wyższość na parkiecie, ale po zakończeniu meczu musimy ze sobą współdziałać. Prezes Polskiego Związku Koszykówki zapowiada rewolucyjne zmiany na temat spojrzenia Związku na 1LM i poprawę jej wizerunku. Wszyscy czekamy na 17 lipca, gdy poznamy tytularnego sponsora ligi – powiedział Przemysław Koelner, Prezes WKK Wrocław.

“Istnieje potrzeba spotykania się przedstawicieli klubów oraz wymiany poglądów. Sam temat spotkania dotyczący poprawy wizerunku ligi oraz medialnej strony był również bardzo ciekawy. Polski Związek Koszykówki ma pomysł jak stworzyć produkt, który powinien się znacznie lepiej sprzedawać i przynosić więcej korzyści uczestnikom rozgrywek. My w klubach robimy to na co dzień, cieszy to, że globalnie będziemy teraz pracować nad poprawą wizerunku rozgrywek. To krok w dobrym kierunku” – mówi Michał Jankowski, Prezes STK Czarnych Słupsk.

Oprócz Radosława Piesiewicza w spotkaniu uczestniczyli: Grzegorz Bachański, Wiceprezes Polskiego Związku Koszykówki, Marcin Staniczek, członek Zarządu PZKosz i Prezes Śląskiego Związku Koszykówki oraz Michał Lesiński, członek Zarządu PZKosz i Warszawskiego Okręgowego Związku Koszykówki Województwa Mazowieckiego.

Najnowsze

LOTTO kolejny sezon z Energa Basket Ligą

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, przedłużył umowę z Polską Ligą Koszykówki W sezonie 2020/2021 nadal będzie ...

Całość ›

Polskie szpadzistki ambasadorkami Grupy Energa

Do grona ambasadorów sportu Grupy Energa dołączyły cztery czołowe polskie szpadzistki To Ewa Trzebińska, Renata Knapik-Miazga, ...

Całość ›

PGNiG Superliga i PGNiG Superliga Kobiet z nowymi zasadami bezpieczeństwa

Powołany przez Zarząd Superligi Sp z o o i Komisarza PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, zespół doradczy ds koronawirusa ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

LOTTO kolejny sezon z Energa Basket Ligą.
#sponsoringsport #koszykowka #lotto https://sponsoringsport.pl/lotto-kolejny-sezon-z-energa-basket-liga/

Polskie szpadzistki ambasadorkami Grupy Energa https://sponsoringsport.pl/polskie-szpadzistki-ambasadorkami-grupy-energa/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.