Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym. Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał Michalski.   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sport.pl: Blachotrapez to dość specyficzna i bardzo intrygująca nazwa. Proszę na początku powiedzieć coś więcej o jej powstaniu. Rafał Michalski, prezes firmy Blachotrapez: Nazwa powstała w latach 90.,…

Więcej

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe. Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna.   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sport.pl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo dwie sekcje, które stoją na bardzo wysokim poziomie sportowym. Jak mocno praca w sekcji piłkarskiej i hokejowej rożni się od siebie? Maciej Czupryna, Dyrektor ds. Handlu Cracovia: Różnic wbrew pozorom nie ma aż tak wiele. Ogólnie rzecz biorąc…

Więcej

Aleksandra Szutenberg – dziennikarka sportowa stacji Polsat

Aleksandra Szutenberg – dziennikarka sportowa stacji Polsat

Była zawodniczka kadry narodowej w gimnastyce, a dziś dziennikarka sportowa Polsatu – Aleksandra Szutenberg. Przeczytajcie wywiad o tym, jak przejść ze sportu na stronę dziennikarstwa oraz jak to jest pracować przy największych imprezach sportowych w Polsce. Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sport.pl: Zacznijmy naszą rozmowę od Pani przygody ze sportem. Proszę nam opowiedzieć jak zaczęła się Pani kariera gimnastyczna. Aleksandra Szutenberg, Redaktor stacji Polsat: Sport w moim domu obecny był od zawsze. Rodzice mniej lub…

Więcej

Jan Ciepiela – Fundacja „Zostań Mistrzem”

Jan Ciepiela – Fundacja „Zostań Mistrzem”

Społecznik, biznesman czy lekkoatleta? Medalista Mistrzostw Europy, Prezes Fundacji „Zostań Mistrzem”, Redaktor naczelny magazynu Sport & Business 360, z którym od niedawna współpracujemy. Wszystkie te słowa opisują Jana Ciepielę, z którym mieliśmy okazję porozmawiać.   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sport.pl: W opisie wywiadu z Tobą prezentujemy Ciebie jako osobę wielu talentów i ról. Jak sam siebie postrzegasz? Jan Ciepiela, Prezes Fundacji Zostań Mistrzem: Postrzegam siebie dość prosto. Robię to co muszę, aby dany projekt…

Więcej

Radosław Rogiewicz – Partnerskie Kluby Biznesu

Radosław Rogiewicz – Partnerskie Kluby Biznesu

Każda osoba interesująca się marketingiem sportowym w Polsce zna klub biznesu Miedzi Legnica. Efekty, które osiągał projekt były na tyle dobre, że zainteresowały się nim inne kluby. To wszystko spowodowało powstanie Partnerskich Klubów Biznesu. Zapraszamy do rozmowy z Radosławem Rogiewiczem, osobą odpowiedzialną za PKB.   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sport.pl: Zacznijmy od pierwowzoru dla Partnerskich Klubów Biznesu i Pana zaangażowaniu w powstawanie klubu biznesu Miedzi Legnica. Jak doszło do założenia, kto był pomysłodawcą klubu…

Więcej

Adam Leik – Dyrektor ds. marketingu Drutex

Adam Leik – Dyrektor ds. marketingu Drutex

Drutex to jeden z najbardziej znanych i największych polskich producentów okien, drzwi, fasad. Firma może pochwalić się nie tylko milionową sprzedażą ale również zaangażowaniem w swoje kampanie marketingowe piłkarzy światowej klasy czy sponsoringiem tytularnym pierwszoligowego klubu. Zapraszamy do wywiadu z Adamem Leikiem, Dyrektorem ds. marketingu Drutexu, który zdradzi nam więcej szczegółów o promocji marki poprzez sport.   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sport.pl: Firma Drutex jest producentem stolarki okienno-drzwiowej, jakie główne produkty są w Państwa…

Więcej

Świetlikowski i Krzyżanowski – Accredito.com

Świetlikowski i Krzyżanowski – Accredito.com

Accredito.com to specjalna platforma do prowadzenia wirtualnego biura prasowego. Jej możliwości zdecydowanie wykraczają poza standardową wysyłkę materiałów prasowych a ilość funkcji wzbudza ciekawość. Dowiedzcie się więcej na temat działania oraz pierwszych, dużych sukcesach Accredito.com od Tomasza Świetlikowskiego (CEO) i Macieja Krzyżanowskiego (COO) .   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sport.pl: Zacznijmy od dosyć standardowego pytania – skąd wziął się pomysł na Accredito.com? Tomasz Świetlikowski, CEO Acreddito.com: Pomysł narodził się na bazie naszych wcześniejszych doświadczeń. Nasza firma przygotowywała…

Więcej

Piotr Zadumiński – Marketing Manager Ślęza Wrocław

Piotr Zadumiński – Marketing Manager Ślęza Wrocław

Kobieca koszykówka nie jest najpopularniejszą dyscypliną sportową w Polsce, mimo to kluby reprezentujące ten sport potrafią się wyróżnić. Najlepszym tego przykładem jest Ślęza Wrocław, która między innymi niedawno „rozruszała sportowo Wrocław” i przekazała 7000 piłek dla uczniów lokalnych szkół. Zapraszamy do wywiadu z Piotrem Zadumińskim, Marketing Managerem Ślęzy Wrocław.   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny: Zacznijmy rozmowę od tematu samej koszykówki. Widać, że dyscyplina w Polsce przeżywa kryzys. Czym to może być spowodowane? Piotr Zadumiński Marketing…

Więcej

Bartosz Kwiatkowski – Prezes Fundacji Kibica

Bartosz Kwiatkowski – Prezes Fundacji Kibica

Fundacja Kibica jak sama podkreśla ma na celu integrację środowiska kibicowskiego, ale również wsparcie finansowe sportu. Zakres działań oraz projektów przez nią realizowanych jest dość obszerny. Najnowszy projekt fundacji to „Sportbonus”, program będący bonusem w działalności, dający zyski zarówno klubom jak i kibicom. Zapraszamy do wywiadu z Prezesem Fundacji Kibica Bartoszem Kwiatkowskim na temat zarządzanej przez niego organizacji.   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny: Fundacja Kibica jest znaną organizacją działającą w obszarze sportu, jak zaczęła się…

Więcej

Piotrem Sienkiewiczem – Dyrektor ds. Marketingu forBet

Piotrem Sienkiewiczem – Dyrektor ds. Marketingu forBet

ForBet to najmłodszy na polskim rynku legalny bukmacher, jedna z marek Casino Games. Na temat powstania, rozwoju firmy a także niecichnącym temacie Ustawy Hazardowej mieliśmy okazję porozmawiać z Piotrem Sienkiewiczem, Dyrektorem ds. Marketingu. Nasz rozmówca doświadczenie w branży zdobywał pracując również dla Totolotek S.A. oraz Sporting Bet.   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny: ForBet to najmłodsza z polskich firm bukmacherskich na rynku, jaki był główny powód, że Casino Games postanowiło stworzyć tę markę?  Piotrem Sienkiewiczem, Dyrektorem…

Więcej
1 2