Kto może gratulować olimpijczykom?

Kto może gratulować olimpijczykom?

Zapłonął ogień olimpijski a wraz z nim rozpaliły się emocje kibiców na całym świecie. Fani sportów olimpijskich śledzić będą poczynania zawodników we wszystkich możliwych mediach – od tych tradycyjnych po cyfrowe. Igrzyska jak zawsze mają zakontraktowanych oficjalnych sponsorów, ale nie tylko oni chcą na skorzystać z zainteresowania jakim cieszy się impreza. Tematem, który budzi emocje w środowisku sponsorów przy każdej dużej imprezie sportowej jest ambush marketing, czyli świadome wykorzystywanie imprezy sportowej do prowadzenia swoich działań…

Więcej

Lavazza na tenisowych kortach

Lavazza na tenisowych kortach

Sport jest dziedziną, w której największe marki świata od lat upatrują możliwości krzewienia swoich wartości oraz popularyzacji brandu w skali globalnej. Największe turnieje sportowe przyciągają na trybuny i przed telewizory miliony telewidzów, nie dziwi zatem, że wiele firm opiera filary swojej strategii właśnie na angażowaniu się w sport. Lavazza, najpopularniejsza włoska kawa, od kilku lat nierozerwalnie związana jest ze światem tenisa Nieprzypadkowo, bowiem charakter marki i charakter tej konkretnej dyscypliny sportu mają ze sobą wiele wspólnego….

Więcej

Polska Liga Esportowa na półmetku robi wrażenie

Polska Liga Esportowa na półmetku robi wrażenie

Rozgrywki Polskiej Ligi Esportowej dobiegły już do półmetka, rozmach rozgrywek robi wrażenie. Rozgrywki PLE gromadzą przed monitorami tysiące fanów e-sportu z całej Polski. Przez ostatnie dwa miesiące mogli oni obejrzeć 16 spotkań z udziałem najlepszych zawodników z kraju i zagranicy. Każdego tygodnia widzowie śledzą poczynania 80 graczy, którzy reprezentują 16 zespołów. Są to formacje dobrze znane zarówno w Polsce, jak i za granicą – Team Kinguin, Pride, AGO Gaming czy Pompa Team. Pula nagród wynosząca…

Więcej

Zmiany w ustawie hazardowej szansą dla wszystkich

Zmiany w ustawie hazardowej szansą dla wszystkich

Nowa ustawa hazardowa to coś, o czym od dawna rozmawiali gracze, politycy i dziennikarze. Jakie niesie zmiany? Jak się odbije na branży i graczach? Czy teraz bukmacherzy będą mogli działać na równych zasadach? Na te pytania podczas briefingu dla mediów starali się odpowiedzieć przedstawiciele legalnego bukmachera firmy ForBET. Spotkanie odbyło się 3 kwietnia br. na Stadionie Narodowym w Warszawie. Walka z szarą strefą 1 kwietnia był przełomowym dniem dla branży hazardowej w Polsce. Obowiązujące od…

Więcej

Uczciwość gry a sponsoring

Uczciwość gry a sponsoring

Jedna z najbardziej wartościowych cech dla sponsora jest uczciwośc a także „czysta gra”, nie tylko sportowców. Podobnie jak na całym świecie również w Polsce sponsoring jest jedną z najszybciej rozwijających się form promocji.  Poprzez fakt przyciągnięcia do wydarzenia sportowego, widzowie są motywowani do zainteresowania firmą sponsorującą, jej produktami i działalnością. Co istotne odbiór marki sponsora w sporcie jest wiązany wyłącznie z pozytywnym ładunkiem emocjonalnym, nie budzi naturalnych reakcji obronnych tak jak w przypadku tradycyjnej reklamy….

Więcej

Anielskie wsparcie z Ekstraklasy

Anielskie wsparcie z Ekstraklasy

Ostatnia kolejka przed końcem wakacji była dla klubów Ekstraklasy intensywna, wiele klubów wzięło udział w akcji „Anioły Idą do Szkoły”.  Akcja polegała na zbiórce artykułów szkolnych przez kibiców w trakcie spotkań zespołów Ekstraklasy, pisaliśmy o niej już wcześniej – LINK.  Do akcji włączyły się jednak nie wszystkie kluby, zbiórkę realizowano w Gdyni, Gdańsku, Poznaniu, Szczecinie, Krakowie, Łęcznej. Niektóre z klubów również w własnym zakresie wsparły akcję kupując artykuły szkolne. Zapraszamy do zobaczenia materiałów przygotowanych w…

Więcej

„Pogbomania”

„Pogbomania”

Paul Pogba właśnie wrócił do Manchesteru United i stał się najdroższym zawodnikiem na świecie, przy czym wzbudził duże zainteresowanie różnych marek. Transfer francuskiego zawodnika był planowany przez dłuższy czas. Mimo ogólnego szumu wokół zawodnika transakcja nie była jednak finalizowana. Całą atmosferę podsycał m.in Adidas. Jeszcze pod koniec lipca sugerował, że nie warto wierzyć w doniesienia medialne, przedstawiając swoje zdanie w specjalnym spocie. Transakcja jednak została sfinalizowana a Adidas wypuścił momentalnie specjalny materiał zawodnika z raperem Stormzy….

Więcej

Reprezentanci brylują w reklamach

Reprezentanci brylują w reklamach

Już większość z nas odlicza już dni do zbliżających się Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Po 10 czerwca ogromna część Polaków będzie przyglądać się szczególnie naszym „biało – czerwonym” reprezentantom. Sprawę zdają sobie z tego bardzo dobrze wielkie marki, które zadały o to by już przed Euro promować swój wizerunek w oparciu o kadrowiczów. Bardzo wielu z zawodników reprezentacji swoją obecna formą zapewniło sobie nie tylko wyjazd do Francji ale również pokaźne gaże z powodu…

Więcej

Konferencja prawo, analityka, zarządzanie w sporcie za nami – relacja

Konferencja prawo, analityka, zarządzanie w sporcie za nami – relacja

Przedwczoraj odbyła się konferencja naukowa „Prawo, Analityka i Zarządzanie. Współczesne Trendy w Sporcie”. Wielu prelegentów, ciekawe wykłady, konferencję można uznać za duży sukces. W Polsce sport jest coraz bardziej profesjonalny, oprócz rozwoju branży można dostrzec także coraz częstsze działania mające zwiększać kompetencje osób zarządzających. W naszym kraju powstają coraz częściej nowe kierunku ukierunkowane na zarządzanie, organizację podmiotów sportowych. Odbywają się także specjalistyczne konferencje prasowe dotyczące tej tematyki. Ostatniego dnia maja mieliśmy uczestniczyć w konferencji naukowej…

Więcej