Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Polsat liderem oglądalności dzięki spotkaniom kadry

Ostatnie zwycięskie spotkania Polaków transmitowała stacja Polsat, która dzięki temu została liderem oglądalności w zeszłym tygodniu.

Nie od dziś wiadomo, że sport fascynuje Polaków i przyciąga ich tłumnie przed telewizory, podobnie było również tym razem. W zeszłym tygodniu stacja Polsat pokazywała spotkania dwa decydujące o awansie na Mistrzostwa Świata w Rosji spotkania Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Nasi piłkarze mieli okazję grac przeciwko Armenii oraz Czarnogórze. Obydwa spotkania były oglądane przez ogromną liczbę widzów.

Pierwsze spotkanie pomiędzy Polską a Armenią w Polsacie oglądało średnio 5,33 mln osób, a udział stacji w tym czasie wyniósł 39,66 proc. Pojedynek ten również równolegle transmitowany był w Polsacie Sport. Z danych udostępnionych przez nadawcę wynika, że łączna jego widownia na obu antenach wyniosła 6 mln osób (44,2 proc. udziału).  Mecz z Czarnogórą w Polsacie oglądało średnio 8,50 mln osób (w Polsacie Sport – 950 tys.). Udział stacji w tym czasie wyniósł 52,97 proc. (Polsat Sport – około 6 proc.) – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Dwa spotkania oraz studio telewizyjne po meczu z Czarnogóra zapewniło Polsatowi największą widownię w zeszłym tygodniu. Bardzo chętnie oglądany był również serial M jak Miłość, który przyciągnął większa widownię niż mecz z Armenią.

Źródło: wirtualnemedia.pl

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›