Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGNiG Superliga walczy ze smogiem

Do walki o czystsze powietrze włącza się PGNiG Superliga, promując kampanię edukacyjną „Rodzice i Dzieci, Powietrze bez śmieci”. Akcja prowadzona jest przez Fundację PGNIG im. Ignacego Łukasiewicza, która swoim zasięgiem ma objąć kilka tysięcy szkół i wszystkie polskie gminy.

Część pierwsza projektu przeznaczona jest dla dzieci z klas I-III, bo właśnie w tym wieku tworzą się nawyki, które pozostają z nami przez całe życie. Zgłoszone szkoły otrzymają atrakcyjne materiały edukacyjne oraz szansę na zdobycie wyposażenia nowoczesnej szkolnej pracowni przyrodniczej o wartości 30 000 zł. Zgłoszenia przyjmowane są do 16 stycznia, a pierwsze 1 000 placówek otrzyma materiały edukacyjne w formie specjalnego AntySmogBox-u. Pozostałe szkoły będą mogły ściągnąć te materiały ze strony www. Szczegóły znajdują się na: www.powietrzebezsmieci.pl/szkoły.

Część druga to działania skierowane do gmin. 5 z nich może wygrać naukowe stacje zabaw PGNiG o wartości ok. 100 000 zł. To rodzaj parku eksperymentów i doświadczeń, gdzie całe rodziny mogą poznać prawa nauki i bawić się nimi. Każda gmina, która chce wziąć udział w projekcie, musi zgłosić swój udział przez formularz na stronie www.powietrzebezsmieci.pl/gminy. Następnie, po zweryfikowaniu zgłoszeń, rozpocznie się głosowanie, w którym każdy będzie może oddać swój głos na wybraną gminę. Najpierw musi jednak zapoznać się z materiałem na temat zanieczyszczeń powietrza i odpowiedzieć na proste pytanie.

PGNiG Superliga zachęca do zgłaszania się gmin i szkół, a następnie głosowania. Dodatkowo kibice, którzy przyjadą na mecz środkami transportu publicznego, wejdą na mecz za darmo. Warunkiem jest okazanie skasowanego biletu, a w przypadku tych, którzy posiadają bilety miesięczne – zdjęcia z autobusu, którym przyjechali na mecz, opublikowanego w social mediach z #PowietrzeBezSmieci.

Źródło: PGNiG Superliga

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›