Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Oshee stworzyło napoje dedykowane Joannie Jędrzejczyk

Marka Oshee stworzyła serię napojów dedykowanych Joannie Jędrzejczyk. 

Joanna Jędrzejczyk to wielokrotna mistrzyni świata i Europy w boksie tajskim i pierwsza Polka w największej i najbardziej prestiżowej organizacji MMA na świecie – Ultimate Fighting Championship. W maju br. Jędrzejczyk po raz piąty obroniła tytuł mistrzyni świata. To właśnie dla jej fanów i miłośników sztuk walki powstał nowy napój izotoniczny sygnowany przez polską mistrzynię UFC – OSHEE FITNESS COMBAT.

Nowy produkt OSHEE FITNESS COMBAT, sygnowany przez niepokonaną mistrzynię świata MMA Joannę Jędrzejczyk, to niegazowany napój izotoniczny o smaku różowego grejpfruta, w składzie którego znajdują się odpowiednio dobrane witaminy: E, B3, B5, B6 i B7. Dzięki zawartym składnikom, napój izotoniczny idealnie sprawdza się podczas długotrwałego wysiłku, zapewniając optymalne nawodnienie i szybko gasząc pragnienie. Dodatkowego zastrzyku energii dodaje umieszczone na etykiecie zdjęcie ambasadorki oraz hasło motywujące „Żyj walcz zwyciężaj”.

W marcu 2017 roku Joanna Jędrzejczyk została ambasadorką firmy OSHEE – renomowanej marki produktów funkcjonalnych. W ramach współpracy mistrzyni UFC będzie wspólnie z OSHEE promować aktywność sportową, m.in. w kampanii telewizyjnej oraz na zdjęciach, które będą wykorzystywane w social mediach oraz na wybranych produktach firmy. Umowa pomiędzy sportsmenką a marką OSHEE została podpisana na okres dwóch lat.

Źródło: Oshee

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›