Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Oshee rozpoczyna sprzedaż w kolejnym, już 45. kraju, Nepalu

Produkty OSHEE, polskiego lidera w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych, zadebiutują w Nepalu.

Umowę dystrybucyjną podpisano podczas trwających właśnie targów Gulfood w Dubaju. Tym samym liczba światowych rynków, na których dostępna jest marka OSHEE, wzrosła do 45. Twarzą globalnej kampanii OSHEE od 2018 roku jest Robert Lewandowski.

Od 18 do 22 lutego w Dubai World Trade Center odbywają się największe na świecie targi żywności
i napojów – Gulfood 2018. Przez pięć dni przedstawiciele branży spożywczej z całego świata mają okazję poznać najnowsze trendy i innowacje z zakresu żywności, napojów, a także sprzętu gastronomicznego oraz hotelarskiego. Wśród wystawców biorących udział w wydarzeniu jest obecna firma OSHEE, która kontynuuje intensywną ekspansję na światowe rynki.

„Jesteśmy dumni, że produkty OSHEE już wkrótce będą obecne na 45 rynkach na 6 kontynentach. Podpisaliśmy właśnie umowę dystrybucyjną, dzięki której nasza marka pojawi się niebawem na nepalskim rynku. Jest to dla nas ogromny sukces. Zwłaszcza, że jeszcze do niedawna niepozorna gospodarka tego kraju, ze względu na duży potencjał wzrostu w kategorii produktów spożywczych, staje się łakomym kąskiem dla wielu zagranicznych kontrahentów.” – komentuje Ewelina Domińska, rzecznik prasowy OSHEE.

Targi Gulfood w Dubaju to coroczna prestiżowa wystawa sektora B2B, przyciągająca przedstawicieli branży spożywczej z całego świata. Podczas ostatniej 22. edycji targi odwiedziło ponad 97 000 przedsiębiorców ze 185 krajów, a swoje produkty zaprezentowało przeszło 5000 wystawców.

W tegorocznej edycji wydarzenia bierze udział także ponad 50 wystawców z Polski, w tym międzynarodowy lider innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych – marka OSHEE. Dla polskich firm branży spożywczej targi Gulfood są atrakcyjne zwłaszcza ze względu na obecność dużej liczby kontrahentów z Azji, regionu obecnie kluczowego dla rozwoju krajowej gospodarki.

Źródło: Oshee

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›