Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Oshee powiększa swoją ofertę o napoje energetyczne

Oshee to już nie tylko napoje izotoniczne, to również napoje energetyczne „O by Oshee”.

O by OSHEE to nowy napój energetyczny skierowany do ludzi prowadzących aktywny tryb życia, osób hobbystycznie lub zawodowo uprawiających różne dyscypliny sportowe oraz tych, którzy podążają w życiu za aktualnymi trendami. Napoje energetyczne O by OSHEE, poza zastrzykiem energii, dodatkowo napędzają do działania 30 różnymi motywującymi hasłami, takimi jak: „Live, Fight, Win”, „My world, my rules” czy „I will fight to the end”.
Cztery nowe napoje energetyczne O by OSHEE zawierają taurynę, kofeinę oraz kombuchę, która nie tylko oczyszcza organizm, ale również przyczynia się wzmocnienia odporności, wpływa na poprawę nastroju i samopoczucia.
O by OSHEE energy drink dostępny jest w dwóch wersjach smakowych: klasycznym oraz acai goji. Energetyki o pojemności 250 ml zawierają niacynę, kwas pantotenowy, witaminę B6 oraz B12, które uzupełnią organizm o witaminy potrzebne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Napoje dostępne są w sklepach w cenie ok 3 zł.

Marka Oshee w ten sposób opisuje nowy produkt: „W walce z naszymi słabościami, kiedy opadamy z sił, a do zrealizowania wyznaczonego celu jeszcze daleka droga, przyda się dodatkowa motywacja – coś, co doda nam energii i chęci do walki o nasze marzenia. Nowe napoje energetyczne O by OSHEE energy drink zostały stworzone z myślą o osobach łapiących każdą chwilę, dla których dodatkowa porcja energii i motywacji do pracy jest na wagę złota. To właśnie dla nich OSHEE umieściło na opakowaniach nowego napoju energetycznego hasła motywujące do działania i walki o swoje sportowe ambicje.”

Źródło: Oshee

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›