Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

OSHEE Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski od sierpnia 2018 r.

OSHEE i Polski Związek Piłki Nożnej rozszerzają dotychczasową współpracę. Na mocy podpisanej w poniedziałek na konferencji PZPN umowy marka OSHEE uzyska status Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej, który będzie obowiązywać od sierpnia 2018 roku.

W ramach umowy OSHEE uzyskało prawo do używania Tytułu Sponsorskiego, jak również do posługiwania się logotypem kompozytowym oraz do używania grupowego wizerunku Piłkarskiej Reprezentacji Polski, Reprezentacji Polski U-21 oraz Reprezentacji Polski Kobiet w zakresie realizacji działań marketingowych, promocyjnych i reklamowych, związanych z napojami funkcjonalnymi.

– „Nasza dotychczasowa współpraca, która dotyczyła bezpośrednio partnerstwa OSHEE oraz PZPN przebiegała wzorowo i dlatego zdecydowaliśmy się na podpisanie kolejnej umowy, na mocy której marka OSHEE uzyskała tytuł Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Nasz partner to lider na rynku napojów funkcjonalnych w Polsce. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że coraz więcej firm w naszym kraju dostrzega wartość sponsoringu sportowego i chce inwestować oraz wspierać najważniejszą drużynę piłkarską w naszym kraju, a więc reprezentację Polski” – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Dzięki współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej logotyp marki OSHEE pojawi się m.in. na ściankach sponsorskich w trakcie konferencji prasowych i wywiadów, na tablicach reklamowych wokół boiska, na ławce rezerwowych oraz na łuku wejściowym boiska. Ponadto napoje funkcjonalne OSHEE w bidonach i lodówkach z logotypem firmy będą eksponowane w trakcie meczów w ramach strefy ławki rezerwowych oraz podczas oficjalnych konferencji prasowych.

„Od początku celem OSHEE jest aktywne wsparcie polskiego sportu – w konsekwencji tego sponsoring sportowy jest naturalnym filarem naszej długofalowej strategii marketingowej i niejako potwierdzeniem naszej tożsamości i wartości, kluczowych dla marki, w wymiarze wizerunkowym.” – skomentował podpisanie umowy Dominik Doliński, wiceprezes OSHEE Polska.

To kolejna umowa sponsorska, podpisana w ostatnich miesiącach przez OSHEE – marka od dawna wspiera profesjonalnych sportowców oraz sympatyków aktywności fizycznej, angażując się w wiele wydarzeń sportowych. OSHEE jest m.in. Oficjalnym Partnerem Pucharu Polski PZPN w piłce nożnej oraz Oficjalnym Partnerem rozgrywek Nice 1. Ligi, jesienią ub.r. firma została także Oficjalnym Partnerem PZPN. Marka współpracuje także z organizacją KSW jako jej oficjalny partner. Ambasadorką marki jest Joanna Jędrzejczyk, która wspólnie z OSHEE promuje aktywność sportową m.in. poprzez kampanię na wybranych produktach firmy.

– „Kluczem doboru partnerów biznesowych jest wizja działalności spójna z wyznawanymi przez nas wartościami i duchem sportowej walki. Nasza dotychczasowa współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej pokazuje, jak wielki potencjał promocyjny mają wydarzenia, organizowane przez PZPN, dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie wspólnie realizowanych działań.” – powiedział Dariusz Gałęzewski, Prezes Zarządu OSHEE Polska.

Reprezentacja Polski zajmuje aktualnie w rankingu FIFA 6. miejsce. W ubiegły czwartek w ramach eliminacji Mistrzostw Świata 2018 drużyna Adama Nawałki pewnie pokonała Armenię, zaś w niedzielę polscy piłkarze zmierzyli się z Czarnogórą, uzyskując fantastyczny rezultat bramkowy 4-2 i tym samym wychodząc z grupy z pierwszego miejsca. Dobre spotkania biało-czerwonych zapewniły nam awans do finałów Mistrzostw Świata 2018 w Rosji.

Źródło: Oshee

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›