Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech rozstrzygnął konkurs na wygląd autokaru

Rozstrzygnięty został konkurs dotyczący zaprojektowania autobusu Lecha Poznań.

Do klubu napłynęło prawie 70 najróżniejszych prac zawierających nawet po kilka projektów każda. Zabawa odbyła się przy udziale partnerów – Centrum Turystycznego OSKAR i projektu Kibice RAZEM – Lech Poznań.
Od nowego roku „Kolejorz” ma nowego oficjalnego przewoźnika, którym jest wielkopolska firma Oskar. To właśnie ona podstawia pierwszej drużynie autokar, którym przez najbliższe lata piłkarze i sztab szkoleniowy będą podróżować. Przez pierwsze miesiące lechici będą korzystać z pojazdu tymczasowego, o co najmniej równym standardzie co już zamówiony. Nieco ponad dwa tygodnie temu rozpoczęto konkurs na stworzenie szaty graficznej dla autobusu.

– „Bardzo dziękujemy za udział w zmaganiach, kibice z wielkim zapałem zaangażowali się w projektowanie szaty graficznej autokaru” – mówi Wojciech Terpiłowski, kierownik Promocji i Reklamy Lecha Poznań. – „Na naszą skrzynkę mailową wpłynęły prace zarówno profesjonalistów, jak i osób, które kompletnie nie zajmują się grafiką komputerową. Nie zabrakło też prac wykonanych przez najmłodszych, z czego szczególnie się cieszymy.”
Zwyciężył projekt, który nie tylko świetnie odwzorował barwy klubowe, ale również znakomicie obrazuje siłę Lecha. To wielka wspólnota, nierzadko zresztą nazywana Rodziną Kolejorza, wypełnione po brzegi trybuny i niezwykła atmosfera Bułgarskiej. – „Ponadto autor w ciekawy sposób zaadoptował powierzchnię autokaru, a całość jest spójna z identyfikacją wizualną, którą posiada klub” – tłumaczy Terpiłowski.

Zwycięzca w piątek w przerwie meczu Lech – Termalica zostanie nagrodzony voucherem na wycieczkę do Amsterdamu, którą ufundowała firma Oskar. Autorzy wyróżnionych prac otrzymają od Klubu karnety obowiązujące do końca sezonu.


Źródło: Lech Poznań

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›