Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

KSW z dużą medialnością w listopadzie

Miesiąc pomiędzy dwoma ostatnim galami tego roku był dla organizacji KSW bardzo aktywny medialnie. O marce pojawiło się blisko 1400 publikacji w prasie, internecie, radiu i telewizji, z czego ponad 600 związanych było z KSW 41, które odbędzie się 23 grudnia w Katowicach.

Janikowski, Wrzosek, Szymański, Szulakowski, Szymuszowski, Andryszak, Rodriguez, Kazieczko, Szadziński, Rajewski i Parnasse. Wszystkie te nazwiska zostały w listopadzie dodane do karty walk zbliżającej się gali w Spodku i wszystkie wzbudziły spore zainteresowanie dziennikarzy. Do tego zorganizowano konferencję prasową z fighterami, po której w mediach pojawiły się dziesiątki wywiadów i relacji. Całości dopełnił natomiast trailer zapowiadający zbliżające się wydarzenie.

Nie tylko jednak gala KSW 41 wzbudzała medialne emocje. Marka została obszernie opisana w „Pulsie Biznesu” i trafiła na okładkę tego dziennika. Właściciele organizacji pojawili się natomiast na prestiżowej liście Najbardziej Wpływowych Ludzi Sportu 2017, opracowanej przez magazyn „Forbes”. Maciej Kawulski wystąpił w popularnym programie „Onet Rano”, w którym był gościem Jarosława Kuźniara i udzielił obszernego wywiadu serwisowi NaTemat.pl. Tymczasem Martin Lewandowski został zaproszony do Warszawskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej im. Bolesława Prusa, gdzie rozmawiał ze studentami o szeroko pojętym marketingu medialnym.

W listopadzie pojawiły się jeszcze trzy tematy, które poruszyły polskie media w kontekście KSW. Pierwszym było spotkanie Martina Lewandowskiego z Anną Lewandowską i spekulacje na temat ewentualnej walki w KSW żony najpopularniejszego polskiego piłkarza. Drugim okazała się zaskakująca propozycja Mateusza Masternak, jednego z czołowych polskich pięściarzy, który publicznie zasugerował chęć występu na gali KSW. Trzecim natomiast był ewentualny pojedynek Mariusza Pudzianowskiego z Karolem Bedorfem, który już kilka lat temu był bliski realizacji.

Źródło: KSW

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›